درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21707صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 بهمن 1394 - 15:31
ایجاد امید و نشاط اجتماعی برای رونق تولید و تجارت از سوی روابط عمومی ها ضروری است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از مهمترین برنامه ها و جهت گیریهای روابط عمومی در دوران جدید اقتصادی ،‌ایجاد و امید و نشاط اجتماعی در جامعه است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از مهمترین برنامه ها و جهت گیریهای روابط عمومی در دوران جدید اقتصادی ،‌ایجاد و امید و نشاط اجتماعی در جامعه است.

به گزارش شارا به نقل از شاتا؛‌«سید روح الله غضنفری »‌ در دومین گردهمایی سراسری دور روزه مدیران روابط عمومی های وزارت صنعت،‌معدن و تجارت که با حضور مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به نقش ورابط عمومی ها در مدیریت انتظار جامعه در شرایط پسا برجام تصریح کرد: روابط عمومی ها باید در دوران جدید اقتصادی کشور ،‌نقش آفرینی ویژه ای ایفاء کنند.


وی افزود: تلاش برای شکل گیری یک حرکت اجتماعی خصوصاً در بخش تولید و سرمایه گذاری در شرایط پسا برجام، ضروری است.


غضنفری در ادامه اظهار کرد: ‌باید فرصتهایی که در دوره جدید و فضای کنونی اقتصادی کشور در بخش تولید و تجارت ایجاد شده است، برای همه مردم تبیین شود.


مشاور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در این راستا روابط عمومی های سازمان استانها نیز باید تلاش کنند تا هم سو با این حرکت اجتماعی ،‌امید و نشاط را به سوی بخش تولید هدایت کنند.


وی با تاکید بر اینکه باید از حضور بخش خصوصی و غیردولتی دراین مسیر بیش از پیش کمک گرفت اففزود:‌از این طریق می توان شاهد توسعه و رونق بخش صنعت،‌معدن و تجارت در کشور بود.


غضنفری با اشاره به تاکیدات وزیر صنعت،‌معدن و تجارت بر اهمیت آموزش روابط عمومی ها یادآور شد: ‌ایشان همواره بر آموزش تاکید ویژه ای داشته اند و خواستار برنامه ریزی برای آموزش و ن توجه به فضاهای جدید ارتباطی هستند.


مشاور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ برگزاری تورهای صنعتی و بازدید همه اقشار کشور از نخبگان ،‌دانشگاهیان تا دانش آموزان و مردم عادی و آشنایی آنها با تولید ‌، از خواسته های مهندس نعمت زاده از روابط عمومی سازمانهای استانی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.


وی تاکید کرد: باید در دوران پسابرجام ، ضمن مدیریت درست و هدفمند ،‌ در جهت درست قرار دادن سطح انتظارات جامعه از اقتصاد گام برداشت که این مهم باید به صورت دقیق برای جامعه تبیین و روشنگری شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد