درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21578صفحه نخست » شنبه، 24 بهمن 1394 - 12:05
کتاب «رسانه و انتخابات» منتشر شد
کتاب «رسانه و انتخابات» در قالب 7 فصل تحت عناوین مروری بر انتخابات و رسانه: اهمیت رسانه برای انتخابات، چشم‌انداز رسانه در عصر کنونی، چارچوب قانونی برای رسانه‌ها و انتخابات، روابط رسانه‌ای نهاد مدیریت انتخابات، نظارت بر رسانه‌ها، توسعه رسانه‌ای و مطالعات موردی، تدوین شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «رسانه و انتخابات» توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی چاپ و منتشر شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: رسانه‌ها برای دمکراسی ضروری هستند و یک انتخابات دمکراتیک بدون وجود رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست. یک انتخابات دمکراتیک صرفاً به آزادی رأی دادن و اطلاع از نحوه ریختن رای به صندوق مربوط نیست. بلکه انتخابات دمکراتیک یک فرایند مشارکتی است که طی آن رأی‌دهندگان در بحث‌های عمومی درگیر می‌شوند و برای اینکه انتخاب‌های آگاهانه‌ای داشته باشند باید از اطلاعات کافی در خصوص احزاب، کاندیداها، سیاست‌ها و خود فرایند رأی‌گیری برخوردار باشند. به علاوه رسانه‌ها به عنوان ناظران حساس فرایند انتخابات عمل می‌کنند و شفافیت آن را تضمین می‌کنند. در حقیقت، انتخابات دمکراتیک، بدون وجود آزادی رسانه‌ای یا سرکوب آزادی رسانه‌ای یک تناقض اصطلاحی است.

کتاب حاضر دو عنصر اساسی نظام‌های مردم‌سالار و ارتباط آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد: رسانه‌ها و انتخابات. رسانه‌ها را به دلیل نقشی که در فرایندهای دمکراتیک ایفا می‌کنند، رکن چهارم دمکراسی نامیده‌اند. رسانه‌ها در عصر دمکراسی مدرن؛ به طور غیرمستقیم در کنار دیگر بازیگران نظیر احزاب سیاسی، سازمان‌های جامعه مدنی، نهادهای صنفی در کنار دیگر بازیگران نظیر احزاب سیاسی، سازمان‌های جامعه مدنی، نهادهای صنفی و.... کار ویژه انعکاس و انتقال خواسته‌های گروه های مختلف مردم به حکومت را انجام می‌دهند. همچنین رسانه‌ها، به‌ویژه رسانه‌های مستقل یا وابسته به جناح رقیب، با زیر ذره‌بین قراردادن حکومت و نقد عملکرد آن و در یک کلام نظارت بر فعالیت‌های حکومت به بهبود عملکرد و پاسخگوتر کردن آن، ولو صرفاً برای جلب نظر رای دهندگان در انتخابات آینده، کمک شایانی می‌کنند.

بنابراین گزارش، کتاب «رسانه و انتخابات» در قالب 7 فصل تحت عناوین مروری بر انتخابات و رسانه: اهمیت رسانه برای انتخابات، چشم‌انداز رسانه در عصر کنونی، چارچوب قانونی برای رسانه‌ها و انتخابات، روابط رسانه‌ای نهاد مدیریت انتخابات، نظارت بر رسانه‌ها، توسعه رسانه‌ای و مطالعات موردی، تدوین شده است.

کتاب «رسانه و انتخابات» با گردآوری «ریچارد کارور، ونساژ و هانسون آلپرن» توسط محمدتقی دلفروز ترجمه و در 368 صفحه منتشر و 150 هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد