درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21565صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 22 بهمن 1394 - 13:09
فضاسازی گسترده روابط عمومی شهرداری اهوازبه مناسبت ایام الله دهه فجر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حاتمی کاکش افزود: همچنین در روز راهپیمایی 40 عدد بنر جمعاً جهت آذین بندی مسیر راهپیمایی نصب شده و تعداد 1000 نسخه پوستر تمام رنگی در بین راهپیمایان توزیع می گردد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حاتمی کاکش افزود: همچنین در روز راهپیمایی 40 عدد بنر جمعاً جهت آذین بندی مسیر راهپیمایی نصب شده و تعداد 1000 نسخه پوستر تمام رنگی در بین راهپیمایان توزیع می گردد.


به مناسبت ایام الله دهه فجر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز فضاسازی گسترده ایی در سطح شهر اهواز را انجام داده است.به گزارش سایت شهرداری به نقل از حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل در این مدت تعداد 21 عدد بنر پرتابلی هر کدام به ابعاد 12 مترمربع ، تعداد 10 عدد بنر با لگوی مشترک شورای هماهنگی و ستاد دهه فجر و تعداد 18 بنر بروی پل های عابر پیاده به ابعاد 45 مترمربع تهیه و نصب گردید.

حاتمی کاکش ادامه داد: نصب تعداد 3 عدد بیلبرد و 25 عدد بنر جهت فضاسازی شهرداری مرکز و نیز تعداد 200 عدد بنر جهت نصب در ناوگان اتوبوسرانی و تعداد 5 عدد بنر جهت پایانه های مسافربری سطح شهر گوشه ای از فعالیت های روابط عمومی و بین الملل شهرداری اهواز در این ایام می باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و حماسه سازی ملت شریف ایران به رهبری خمینی کبیر(ره) در این ایام یادآور شد گرامیداشت این حماسه بزرگ بر هر ایرانی واجب است.

وی در تشریح فعالیت های مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در مراسم راهپیمایی عظیم 22 بهمن و آماده سازی فضای شهر برای این امر گفت: 12 بنر در بیلبوردهای شهری با ابعاد حدود 430مترمربع نصب شده و مسیر فرودگاه به 30 عدد لمپست بنر 3 متری مزین گردیده و پرتابلهای شهری نیز به 15 عدد بنر 12 متری مزین شده اند.

حاتمی کاکش افزود : همچنین در روز راهپیمایی 40 عدد بنر جمعاً جهت آذین بندی مسیر راهپیمایی نصب شده و تعداد 1000 نسخه پوستر تمام رنگی در بین راهپیمایان توزیع می گردد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه جهت خبرنگاران و عکاسان به منظور پوشش همه جانبه حضور شکوهمند مردم انقلابی اهواز خاطر نشان کرد : تعداد 7 جایگاه ویژه خبرنگاران و عکاسان در منطقه یک و تعداد 5 عدد جایگاه در منطقه دو به همراه 16 بنر مترمربع آماده پذیرایی ازین عزیزان است. ضمن آنکه جایگاه مخصوص شروع برنامه همراه با کلیه ی امکانات از قبیل سیستم صوتی در محل شروع راهپیمایی واقع در امانیه- خیابان عارف احداث و آماده گردیده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در پایان از کلیه شهروندان همیشه در صحنه اهواز برای شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد