درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2134صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 28 آذر 1391 - 18:42
رئیس دانشکده ارتباطات و هنرهای خلاق دانشگاه پوردو/ مخاطبین رسانه ها تشنه اخبارشفاف،بدون تحریف و قابل اعتماد هستند
در دنیای درهم تنیده و پیچیده امروز مخاطبین رسانه ها، تشنه اخبار موثق، شفاف، بدون تحریف، حرفه ای، و قابل اعتماد هستند تا بتوانند در راه پیشبرد و سازندگی اهداف فردی، اجتماعی، استانی، و ملی‌ برنامه ریزی کوتاه مدت و دراز مدت انجام دهند. رسانه‌ها بسان چشم و گوش مردم هستند و یکی‌ از رسالت‌های اصلی‌ آنها همانا آگاه کردن و آموزش است.
  

پروفسوریحیی کمالی پوررئیس دانشکده ارتباطات و هنرهای خلاق دانشگاه پوردو در یادداشتی خطاب به حسین شهابی مدیر مسوول نشریه پایان هفته اظهار داشت : در دنیای درهم تنیده و پیچیده امروز مخاطبین رسانه ها، تشنه اخبار موثق، شفاف، بدون تحریف، حرفه ای، و قابل اعتماد هستند تا بتوانند در راه پیشبرد و سازندگی اهداف فردی، اجتماعی، استانی، و ملی‌ برنامه ریزی کوتاه مدت و دراز مدت انجام دهند. رسانه‌ها بسان چشم و گوش مردم هستند و یکی‌ از رسالت‌های اصلی‌ آنها همانا آگاه کردن و آموزش است.
به گزارش شارا، مدیر انجمن ارتباط جهانی واین استاد برجسته ارتباطات ضمن قدردانی ازدریافت نسخه دیجیتال روزنامه پایان هفته خاطرنشان ساخت: امیدوارم که همواره در راه تنویر افکار عمومی‌ و خدمت به مردم خوب و خونگرم استان کرمان موفق باشید. برداشت کلی‌ من از نشریه شما اینست که از نظر کیفیت، محتوا، پوشش اخبار، عکس و تیتر، و تنوع مطالب از سطح بالایی‌ بخوردار است.
گفتنی است دکتر یحیی کمالی‌پور، اندیشمند بنام بین‌المللی، پروفسور رشته ارتباطات جمعی و رئیس دپارتمان ارتباطات و هنرهای خلاق و مدیر مرکز مطالعات جهانی در دانشگاه پوردو در ایالت ایندیانای آمریکا می‌باشد. حوزه تحقیقاتی استاد کمالی‌پور شامل جهانی سازی، تاثیر رسانه‌ای، ارتباطات بین‌الملل و تکنولوژیهای ارتباطات جدید است. ایشان بیش از ده کتاب تالیف و تدوین نموده وزادگاهش شهر راور استان کرمان است.
پروفسور کمالی پور، بنیانگذار و سر دبیر شبکه روبه رشد نشریه رسانه ها ی جهانی است که در آفریقا، آمریکا، کانادا ، کشورهای عربی، استرالیا، چین، هند، مدیترانه، لهستان، اسپانیا و ترکیه چاپ می‌شود. دکتر کمالی پور همچنین بنیانگذار و سر دبیر ویراستار نشریه “جهانی سازی برای رفاه عمومی” www.commongoodjournal.com و همچنین مؤسس و رئیس انجمن جهانی ارتباطات www.globalcomassociation.com و چند پورتال اینترنتی دیگراست.
این استاد ، ویراستار مجموعه کتب تحقیقاتی رسانه جهانی انتشارات دانشگاه دولتی نیویورک نیز هست. وی سخنرانی‌هایی در کشورهای مصر، کانادا، چین، هند، ایران، کنیا، عمان، مکزیک، اسلوانی و ایالات متحده داشته، و در دانشگاههای اوهایو، ایلینویز، میسوری، ایندیانا، ایران و آکسفور (انگلستان) به تدریس پرداخته و علاوه بر حضور در مصاحبه‌ها در رسانه‌های جمعی بیشماراز جمله بی.بی.سی(BBC) , رویترز(Reuters) , ای.بی.سی(ABC) , وی.ا.ای(VOA) , ان.پی.آر(NPR) , تلویزیون نیل, تلویزیون ترکیه, تلویزیون ایران, دیترویت پرس, فیلادلفیا اینکوایرر, پیتزبرگ تریبون,‌ تایمز, و پست تریبون مصاحبه کرده و مقالات ایشان در نشریات حرفه­ای و پرفروش آمریکا و دیگر کشورها از جمله شیکاگو تریبون و تایمز منتشر شده است.
دکتر کمالی پور که دریافت کننده جوایز و نشانهای بیشماری می‌باشند، موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته علوم ارتباطات با گرایش رادیو، تلویزیون و فیلم، از دانشگاه میسوری در کلمبیا؛ فوق لیسانس در رشته رسانه جمعی از دانشگاه ویسکانسین – سوپریر و لیسانس در رشته ارتباطات جمعی (روابط عمومی) از دانشگاه دولتی مینه سوتا شده است. وی از سال 1986 (1365) تاکنون در دانشگاه پوردو در آمریکا دارای کرسی استادی و از سال 1979 رئیس واحد ارتباطات و هنرهای خلاق این دانشگاه است(اطلاعات بیوگرافی ایشان برگرفته از وب سایت یحیی کمالی پوراست).

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد