درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21232صفحه نخست » چهارشنبه، 7 بهمن 1394 - 15:23
ایده‌های بزرگ برای برندآفرینی
بازاریابی اینترنتی: فیس‌بوک
در دوران نوشتن، فیس‌بوک میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد و شبکه اجتماعی Linked In یک شبکه حرفه‌ای و تجاری است و افراد از آن برای مقاصد تجاری خود استفاده می‌کنند.
  

بازاریابی اینترنتی: فیس‌بوک

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در دوران نوشتن، فیس‌بوک میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد و شبکه اجتماعی Linked In یک شبکه حرفه‌ای و تجاری است و افراد از آن برای مقاصد تجاری خود استفاده می‌کنند. گوگل پلاس هم‌اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد و اگرچه در حال حاضر از آن استفاده می‌کنیم، با این حال نمی‌توان گفت که شبکه اجتماعی گوگل همه گیر خواهد شد و جهان را فتح خواهد کرد، اما نکته حائز اهمیت درباره گوگل پلاس استفاده این شبکه اجتماعی از مزایای لینکدین و فیس‌بوک استفاده کرده و در حال یکپارچه‌سازی خود با سایر برنامه‌ها و نرم‌افزارهای گوگل است.

در حال حاضر و در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به فیس‌بوک داشته و آن را مورد بررسی قرار دهیم.فیس‌بوک در ابتدا به‌عنوان نسخه آنلاین کتاب سال کالج فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه فیس‌بوک بسیار بیشتر از آن‌چیزی است که در آغاز بود. اگرچه بسیاری از والدین می‌پندارند که این شبکه اجتماعی به نوجوانان اختصاص دارد تا وقت‌شان را در آنجا تلف کرده و از انجام تکالیف درسی خود شانه خالی کنند اما بسیاری از کسب‌و‌کارها و شرکت‌های تجاری از این شبکه اجتماعی گسترده و فراگیر برای برقراری ارتباط دوستانه با مشتریان خود استفاده می‌کنند.

ایده

افراد عادی و شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند صفحه شخصی خود را در فیس‌بوک داشته باشند. به منظور کسب موفقیت در این شبکه اجتماعی، صفحه شخصی شما باید از سوی بازدیدکنندگان مورد توجه قرار گرفته و لایک بخورد. پسندیده شدن صفحه شما در فیس‌بوک نباید صرفا به‌صورت انتزاعی باشد، بلکه دوستان شما باید روی گزینه لایک در صفحه شخصی شما کلیک کنند و از این طریق رضایت خود را از مطالب شما نشان دهند.

در صورتی که صفحه شخصی شما و مطالب آن در فیس‌بوک لایک بخورد، شما در این شبکه اجتماعی به شهرت می‌رسید. دلیل این امر آن است که افراد روی گزینه لایک در صفحه شخصی شما کلیک می‌کنند، چراکه مطالبی که شما در صفحه شخصی‌تان به اشتراک گذاشته‌اید مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و به واسطه کلیک آنها روی گزینه لایک، دوستان‌شان نیز می‌توانند مطالب مذکور را رویت کنند.

Marmite یکی از برندهایی است که به خوبی از شبکه اجتماعی فیس‌بوک استفاده می‌کند. هنگامی که این برند صفحه خود را در فیس‌بوک به روزرسانی کرده و مطلب جدیدی را به اشتراک می‌گذارد، شما می‌دانید که خواندن آن مطلب ارزش وقتی که به آن اختصاص می‌دهید را دارد. برگزاری مسابقه در صفحه این برند، نظرسنجی و سوالاتی که در صفحه Marmite به منظور دانستن نظر مشتریان این برند مطرح می‌شود و گاهی اوقات چَت کردن با کاربران در مورد نحوه عملکرد این شرکت از جمله رویدادهایی است که کاربران در صفحه این برند شاهد آن هستند.

به‌عنوان یک برند تجاری، Marmite  بر پایه روابط مبتنی بر عشق و نفرت با جهان، بطری و لوگوی آن کاملا قابل تشخیص هستند. تبلیغات گستاخانه و متعدد این برند در دهه گذشته، سبب شده است تا شبکه اجتماعی فیس‌بوک به محلی ایده‌آل برای توسعه این برند بدل شود.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

* رفتار شما در فیس‌بوک باید دوستانه باشد، فراموش نکنید که این شبکه اجتماعی جایی برای تملق و بزرگ‌نمایی شرکت‌های تجاری نیست.

* به مانند توییتر، کسانی را که به‌عنوان مسئول صفحه برند خود در فیس‌بوک قرار می‌دهید باید بتوانند نظرات خود را به‌صورت مختصر، موجز و در چارچوب ارزش‌های برند شما نوشته و با دیگران به اشتراک بگذارند.

* این یک شبکه اجتماعی است و شما باید با دیگران تعامل کنید. مردم در مورد مطالب و به روزرسانی‌های شما نظرخود را بیان می‌کنند، بنابراین برای ارائه پاسخ‌های مناسب به این نظرها آماده باشید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد