درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 19:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21205صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 7 بهمن 1394 - 10:01
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان خبر داد : ﺑﺎﻧﮏ پارسیان ﻣﻘﺎم اول ﺑﺎﻧﮏ ﻫﺎی ﺧﺼﻮﺻﻲ و ششم ﺻﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮﺗﺮ را ازآن ﺧﻮد ﮐﺮد
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان خبر داد : ﺑﺎﻧﮏ پارسیان ﻣﻘﺎم اول ﺑﺎﻧﮏ ﻫﺎی ﺧﺼﻮﺻﻲ و ششم ﺻﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮﺗﺮ را ازآن ﺧﻮد ﮐﺮد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی بانک پارسیان ازکسب جایگاه اول بانک پارسیان درمیان بانک های خصوصی بر اساس رتبه بندی انجام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی خبر داد.

دکتردربیکی با اشاره به رتبه بندی صد شرکت برتر که همه ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود، گفت : درهجدهمین رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﺻﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮﺗﺮ که بر اساس اطلاعات مالی سال 1393 صورت گرفته است، بانک پارسیان توانسته است در" شاخص فروش" ﻣﻘﺎم اول بانک های ﺧﺼﻮﺻﻲ، ﻣﻘﺎم دوم در ﻣﯿﺎن ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺑﺎﻧﮏ ها و ﻣﻘﺎم ششم در ﺑﯿﻦ ﺻﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮﺗﺮ را از آن ﺧﻮد کندو بیش از گذشته، موقعیت خود را در میان شرکت‌های برتر اقتصاد کشور و به ویژه در میان بانک‌ها تثبیت نماید.


مدیر روابط عمومی بانک پارسیان تصریح کرد : ﺑﺎﻧﮏ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺑﻪ ﭘﺸﺘﻮاﻧﻪ اﻋﺘﻤﺎد ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن و ﺗﻼش ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺳﺨﺖ ﮐﻮش ﺧﻮد ﻋﻼوه ﺑﺮ ﮐﺴﺐ رﺗﺒﻪ ﺑﺮﺗﺮ ﻃﻲ سال های ﭘﻲ در ﭘﻲ، توانسته است همواره در ﻣﯿﺎن 10 ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮﺗﺮ ﮐﺸﻮر ﻗﺮار ﮔﯿﺮد. در ﺳﺎل ﺟﺎری ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﺮاز ﻣﺎﻟﻲ و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺳﺎل ﮔﺬﺷﺘﻪ، 500 ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺰرگ ﻣﻮرد رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ و ﺑﺎﻧﮏ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺗﻮاﻧﺴﺖ درﺧﺸﺸﻲ دﻳﮕﺮی از ﺧﻮد ﺑﻪ ﻧﻤﺎﻳﺶ ﮔﺬارد.


سازمان مدیریت صنعتی همه ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﻣﺤﺎﺳﺒﺎت دﻗﯿﻖ ﻋﻠﻤﻲ، اﻗﺪام ﺑﻪ رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی شرکت های ﺑﺮﺗﺮ اﻳﺮان ﻣﻲ ﮐﻨﺪ. اﻳﻦ رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﺑﺮ اﺳﺎس اﻃﻼﻋﺎت ﻣﻮﺟﻮد در صورت های ﻣﺎﻟﻲ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ ﺷﺪه ﺷﺮﮐﺖها و ﺑﺎ هدف ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺟﺎﻳﮕﺎه بنگاه های اﻗﺘﺼﺎدی و ﮔﺴﺘﺮش رﻗﺎﺑﺖ ﻣﯿﺎن آن ها و ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﮔﺬاران اﻗﺘﺼﺎدی ﮐﺸﻮر صورت می گیرد و ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ از اﻟﮕﻮی رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی fortune 500 اروﭘﺎ و با همان استانداردهای ﻋﻠﻤﻲاست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد