درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 15:46   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21171صفحه نخست » سه شنبه، 6 بهمن 1394 - 10:12
برگزاری جشنواره «انتخابات در رسانه»
مدیر روابط‌ عمومی فرمانداری ساری از برگزاری جشنواره انتخابات در رسانه خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسین مرتضوی گفت: نظام اسلامی ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و مردم، تعیین‌کننده سرنوشت خود هستند و در تمامی صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... حضور مسئولانه و مشارکت همه‌جانبه دارند .

وی با اشاره به جایگاه رسانه در تحقق مشارکت سیاسی و رهبری افکار عمومی و نهادینه کردن رفتار انتخاباتی، افزود: در زمان برگزاری انتخابات، اهمیت و نقش تعیین‌کننده رسانه در کشور ما دوچندان می‌شود .

مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در انتخاب افراد اصلح، گفت: رسانه با رعایت اخلاق مطبوعاتی و انتخاباتی، در شناسایی سلایق و دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات به مردم کمک می‌کنند .

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات ساری، تصریح کرد: نقش رسانه در انتخابات تنها در فرآیند برگزاری و چگونگی آن محدود نمی‌شود و اثرات آن در بعد از برگزاری انتخابات هم مشخص است .

مرتضوی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، ادامه داد: رسانه‌ها در پوشش خبری، افزایش مشارکت مردمی، پویش سیاسی، اجتماعی و نظارت بر سلامت انتخابات، حضوری موثر دارند .

 وی با بیان اینکه روابط عمومی فرمانداری ساری در راستای ارج نهادن به نقش‌آفرینی رسانه‌ها در انتخابات، جشنواره «انتخابات در رسانه» را برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: این جشنواره ویژه رسانه در انتخابات است که در موضوعات یادداشت، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و همچنین عکاسی با موبایل ویژه شهروندان برگزار می‌شود .

مدیر روابط عمومی فرمانداری اظهار کرد: به‌ منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب مطبوعات و خبرگزاری‌های استان و همچنین از شهروندان تقاضا داریم در این جشنواره شرکت کنند .

این مسئول با اشاره به اینکه هر فرد با ارائه حداکثر دو اثر در سه بخش می‌تواند در جشنواره شرکت کند، افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در روابط عمومی فرمانداری ساری یا به نشانی اینترنتی info@sari.ir ارسال کنند .

مرتضوی با بیان اینکه آثار ارسالی باید از تاریخ اول مهرماه امسال تا دهم اسفندماه در مطبوعات‌، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجازی منتشر شده باشد، تصریح کرد: در بخش ویژه «عکاسی با موبایل» ویژه شهروندان هم هر فرد می‌تواند حداکثر دو عکس را تا پایان روز دهم اسفندماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند .

وی در پایان گفت: آثار برتر با نظر کارشناسان، داوری و انتخاب‌شده و در 20 اسفند هم جوایز برندگان این جشنواره، اهدا می‌شود

 

منبع: فارس

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد