درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 211صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 16 فروردین 1391 - 10:56
روش‌های برتر روابط عمومی در آمریکا اعلام شد: بودجه روابط‌عمومی در حال افزایش،‌ اما روابط حوزه مسئولیت در حال کاهش است
منبع: شارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران) به نقل از بث کریچ - بورگارت تندریخ،‌ استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و مدیر مرکز روابط‌عمومی و ارتباطات استراتژیک، هدف کلی از این مطالعه را ارائه بینشی کاربردی به کارگزاران روابط‌عمومی در حوزه‌ی روش‌های برتر اعلام کرد. در این مطالعه فاکتورهایی مانند بودجه،‌ خطوط گزارش‌دهی و حوزه‌های مسئولیت مورد توجه قرار گرفته است.
  

روش‌های برتر روابط عمومی در آمریکا اعلام شد: بودجه روابط‌عمومی در حال افزایش،‌ اما روابط حوزه مسئولیت در حال کاهش است

 

نکاتی در مورد منبع خبر:  ذکر منبع حتما باید در بازانتشار مطالب و اخبار اختصاصی رسانه‌ها و پایگاه های اینترنتی رعایت شود؛ چون حاصل تلاش و کار افراد دیگری است. ذکر منبع یک امر معمول است و ایرادی ندارد که رسانه‌ها با ذکر منبع، اخبار و مطالب همدیگر را نقل کنند. اما متاسفانه تعداد زیادی از همکاران رسانه ای مطالب و خبرهای سایر رسانه ها را کپی کرده و از ذکر منبع آن خودداری می کنند. شارا در صورتی اجازه باز انتشار مطالب خود را می دهد که منبع آن به طور کامل ذکر شود.

 

 16 فروردین 1391- به گزارش نتایج مطالعات صورت گرفته توسط مرکز روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک آننبرگ یو.اس.سی،‌ بودجه های تخصیص داده شده به روابط عمومی نسبت به دو سال گذشته عمدتا در حال افزایش هستند و اندازه گیری و ارزیابی نیز رشد را تجربه می‌کنند.
این مطالعات هر دو سال یک بار و در آخرین فصل سال با همکاری جامعه آرتور دبلیو پیج،‌ انجمن بین‌المللی ارتباطگران تجاری و موسسه روابط‌عمومی آمریکا صورت می‌گیرد. در این مطالعه 620 ارتباطگر ارشد یا گزارش‌های مستقیم آن‌ها برای روش‌های پذیرفته شده مورد توجه قرار گرفته است.
بورگارت تندریخ،‌ استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و مدیر مرکز روابط‌عمومی و ارتباطات استراتژیک، هدف کلی از این مطالعه را ارائه بینشی کاربردی به کارگزاران روابط‌عمومی در حوزه‌ی روش‌های برتر اعلام کرد. در این مطالعه فاکتورهایی مانند بودجه،‌ خطوط گزارش‌دهی و حوزه‌های مسئولیت مورد توجه قرار گرفته است.
تندریخ گفت: "روشی که کارگزاران تاکنون از گزارش روش‌های پذیرفته شده استفاده کرده‌اندمورد بحث است تا مشخص شود که عملکرد روابط‌عمومی به چه صورت باید مدیریت و اجرا شود."
پس از آخرین مطالعاتی که درباره روش‌های پذیرفته شده صورت گرفته است،‌ شرکت‌ها افزایش بودجه (از 4 به 9 درصد) تخصیص داده شده به اندازه گیری و ارزیابی برنامه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی را گزارش کرده‌اند.
تندریخ گفت: "این پدیده انعکاس اتخاذ گسترده رسانه اجتماعی و ابزار نظارت بر رسانه اجتماعی است. اما ممکن است همچنین نشانه‌ای از این باشد که روابط‌عمومی در نظر بقیه سازمان‌ها به عاملی استراتژیک‌تر تبدیل شده است."
در این مطالعه مشخص شد که از نظر ارزیابی ارتباطات،‌ متریک‌های نتیجه‌گرا مانند سود و زیان،‌ نفوذ و نتایج استراتژیک بیشتر با موفقیت در ارتباط است تا مقیاس‌هایی مانند هم‌ارزی تبلیغات،‌ اثرگذاری و بریده جراید.
یک روند ادامه‌دار دیگر این است که روابط حوزه مسئولیت رو به کاهش هستند و با رویکرد "بهترین نسل" جایگزین می‌شوند. تنها 15 درصد از پاسخ‌دهندگان روابط حوزه مسئولیت را گزارش دادند،‌ در حالی که شرکت‌ها هر روز از کارگزاری‌های بیشتری استفاده می‌کنند. در سال 2002،‌ بیش از 50 درصد از شرکت‌ها روابط حوزه مسئولیت را گزارش دادند.
تندریخ گفت: "ما دریافتیم که در طول ده سال گذشته،‌ روند کناره‌گیری از حوزه مسئولیت همچنان ادامه دارد."
 

 

منبع: شارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد