درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20995صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 دی 1394 - 11:42
برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، رسانه و ارتباطات جمعی در عصر اطلاعات
کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، رسانه و ارتباطات جمعی در عصر اطلاعات 18 تا 19 مهر ماه 1395 در سنگاپور برگزار می شود.
  

برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، رسانه و ارتباطات جمعی در عصر اطلاعات

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، رسانه و ارتباطات جمعی در عصر اطلاعات 18 تا 19 مهر ماه 1395 در سنگاپور برگزار می شود و  آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات نیز  5 اردیبهشت ماه 1395اعلام شده است.

  

محورهای کنفرانس:

ـ تبلیغات

ـ رسانه‌های دگراندیش و اجتماعی

ـ رویکردهای آسیایی به ارتباطات

ـ هنر و علم ارتباطات

ـ ارتباطات و فرهنگ

ـ ارتباطات و دموکراسی

ـ ارتباطات و کمپین چندرسانه‌ای

ـ نظریه و روش‌شناسی ارتباطات

ـ مطالعات فرهنگی و انتقادی، جوانان، جنسیت و ارتباطات

ـ پوشش خبری بحران در رسانه‌ها

ـ مطالعات فیلم

ـ ارتباطات بین‌المللی و جهانی

ـ پژوهش و آموزش روزنامه‌نگاری

ـ ارتباطات جمعی، جامعه و جهانی‌شدن

ـ رسانه، اطلاعات و سواد ارتباطی

ـ مدیریت و اقتصاد رسانه

ـ فناوری و نوآوری رسانه‌ای

ـ ارتباطات سیاسی و رسانه

ـ رادیو، تلویزیون و مطالعات سرگرمی

ـ روزنامه‌نگاری رسانه‌های سمعی-بصری، روزنامه‌نگاری وب،

ـ و ...

 

وب سایت:

http://www.jmcomm.org

 

آدرس الکترونیکی و ارسال مقاله:

http://www.jmcomm.org/SubmitPaper.html

 

منبع: دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد