درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20995صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 دی 1394 - 11:42
برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، رسانه و ارتباطات جمعی در عصر اطلاعات
کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، رسانه و ارتباطات جمعی در عصر اطلاعات 18 تا 19 مهر ماه 1395 در سنگاپور برگزار می شود.
  

برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، رسانه و ارتباطات جمعی در عصر اطلاعات

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، رسانه و ارتباطات جمعی در عصر اطلاعات 18 تا 19 مهر ماه 1395 در سنگاپور برگزار می شود و  آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات نیز  5 اردیبهشت ماه 1395اعلام شده است.

  

محورهای کنفرانس:

ـ تبلیغات

ـ رسانه‌های دگراندیش و اجتماعی

ـ رویکردهای آسیایی به ارتباطات

ـ هنر و علم ارتباطات

ـ ارتباطات و فرهنگ

ـ ارتباطات و دموکراسی

ـ ارتباطات و کمپین چندرسانه‌ای

ـ نظریه و روش‌شناسی ارتباطات

ـ مطالعات فرهنگی و انتقادی، جوانان، جنسیت و ارتباطات

ـ پوشش خبری بحران در رسانه‌ها

ـ مطالعات فیلم

ـ ارتباطات بین‌المللی و جهانی

ـ پژوهش و آموزش روزنامه‌نگاری

ـ ارتباطات جمعی، جامعه و جهانی‌شدن

ـ رسانه، اطلاعات و سواد ارتباطی

ـ مدیریت و اقتصاد رسانه

ـ فناوری و نوآوری رسانه‌ای

ـ ارتباطات سیاسی و رسانه

ـ رادیو، تلویزیون و مطالعات سرگرمی

ـ روزنامه‌نگاری رسانه‌های سمعی-بصری، روزنامه‌نگاری وب،

ـ و ...

 

وب سایت:

http://www.jmcomm.org

 

آدرس الکترونیکی و ارسال مقاله:

http://www.jmcomm.org/SubmitPaper.html

 

منبع: دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد