درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20826صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 دی 1394 - 10:45
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: رسانه ها نقش پر رنگی در ایجاد شور انتخاباتی دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رسانه ها نقش پر رنگی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارند.مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی روز گذشته در چهارمین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که با حضور مدیران مطبوعات و رسانه های استان برگزار شد، با بیان این مطلب انتخابات را عرصه حضور گسترده مردم و صحنه تعیین سرنوشت سیاسی خودشان دانست و بر نقش پررنگ رسانه ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رسانه ها نقش پر رنگی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارند.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی روز گذشته در چهارمین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که با حضور مدیران مطبوعات و رسانه های استان برگزار شد، با بیان این مطلب انتخابات را عرصه حضور گسترده مردم و صحنه تعیین سرنوشت سیاسی خودشان دانست و بر نقش پررنگ رسانه ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، «ایمانی»، اطلاع رسانی را پایه و اساس بسیاری از فعالیت های سیاسی و اجتماعی دانست و افزود: اطلاع رسانی درست، به موقع و مناسب تا حد زیادی زمینه حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق های رای را فراهم می کند.


وی بابیان اینکه تاکنون همکاری رسانه ها و مطبوعات استان در اطلاع رسانی درست و شفاف اخبار و گزارش های انتخاباتی مناسب بوده است، ابراز امیدواری کرد: تا ۷ اسفند سال جاری و پس از آن این همکاری ها تداوم داشته و تقویت شود تا بتوان با همکاری و تعاملی مناسب، حماسه ای دیگر در تاریخ ایران رقم زد.


سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه، وزارت کشور را مسئول مستقیم برگزاری انتخابات دانست و گفت: برگزاری انتخابات سالم و زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، دو وظیفه مهم است که مسئولان و دست اندرکاران امر در وزارت کشور برعهده دارند.


«جزندری» به شرایط فعلی کشور در بعد داخلی و بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر که دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای می تواند بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند.


وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه برعهده دارند، به این نکته اشاره کرد که رسانه ها می توانند با انعکاس اخبار و گزارشات امیدآفرین و نشاط آور زمینه های حضور در انتخابات آتی را فراهم کنند.


این گزارش حاکی است، در این جلسه هر یک از مدیران مطبوعات و رسانه های استان به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف کاری پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد