درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20826صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 دی 1394 - 22:09
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: رسانه ها نقش پر رنگی در ایجاد شور انتخاباتی دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رسانه ها نقش پر رنگی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارند.مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی روز گذشته در چهارمین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که با حضور مدیران مطبوعات و رسانه های استان برگزار شد، با بیان این مطلب انتخابات را عرصه حضور گسترده مردم و صحنه تعیین سرنوشت سیاسی خودشان دانست و بر نقش پررنگ رسانه ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رسانه ها نقش پر رنگی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارند.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی روز گذشته در چهارمین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که با حضور مدیران مطبوعات و رسانه های استان برگزار شد، با بیان این مطلب انتخابات را عرصه حضور گسترده مردم و صحنه تعیین سرنوشت سیاسی خودشان دانست و بر نقش پررنگ رسانه ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، «ایمانی»، اطلاع رسانی را پایه و اساس بسیاری از فعالیت های سیاسی و اجتماعی دانست و افزود: اطلاع رسانی درست، به موقع و مناسب تا حد زیادی زمینه حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق های رای را فراهم می کند.


وی بابیان اینکه تاکنون همکاری رسانه ها و مطبوعات استان در اطلاع رسانی درست و شفاف اخبار و گزارش های انتخاباتی مناسب بوده است، ابراز امیدواری کرد: تا ۷ اسفند سال جاری و پس از آن این همکاری ها تداوم داشته و تقویت شود تا بتوان با همکاری و تعاملی مناسب، حماسه ای دیگر در تاریخ ایران رقم زد.


سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه، وزارت کشور را مسئول مستقیم برگزاری انتخابات دانست و گفت: برگزاری انتخابات سالم و زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، دو وظیفه مهم است که مسئولان و دست اندرکاران امر در وزارت کشور برعهده دارند.


«جزندری» به شرایط فعلی کشور در بعد داخلی و بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر که دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای می تواند بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند.


وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه برعهده دارند، به این نکته اشاره کرد که رسانه ها می توانند با انعکاس اخبار و گزارشات امیدآفرین و نشاط آور زمینه های حضور در انتخابات آتی را فراهم کنند.


این گزارش حاکی است، در این جلسه هر یک از مدیران مطبوعات و رسانه های استان به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف کاری پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد