درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:31   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2076صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 20 آذر 1391 - 09:25
جایزه بین المللی روابط عمومی به علی اکبر فرهنگی اعطا شد
جایزه بین المللی روابط عمومی شب گذشته در پایان دومین کنگره جهانی کارگزاران روابط عمومی به علی اکبر فرهنگی استاد دانشگاه اعطا شد. در این کنگره باقر ساروخانی استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران و علی سمیعی استاد بازنشسته سخنانی در نکوداشت علی اکبر فرهنگی بیان داشتند.
  

جایزه بین المللی روابط عمومی شب گذشته در پایان دومین کنگره جهانی کارگزاران روابط عمومی به علی اکبر فرهنگی استاد دانشگاه اعطا شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، در این کنگره باقر ساروخانی استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران و علی سمیعی استاد بازنشسته سخنانی در نکوداشت علی اکبر فرهنگی بیان داشتند و از او به عنوان پدر مدیریت رسانه کشور یاد کردند. علی اکبر فرهنگی در سال ۱۳۲۱هجری شمسی در طالقان متولد شد. وی از آغاز جوانی به مطالعه و تحصیل در رشته‌های مختلف از جمله ادبیات، علوم دینی، زبان، مدیریت، جامعه‌شناسی، اقتصاد و ارتباطات پرداخت. وی دارای فوق دکترای ارتباطات سازمانی از امریکا، دکترای ارتباطات (دکترای دوم) دانشکده ارتباطات دانشگاه اوهایو امریکا و دکترای مدیریت از مدرسه علوم رفتاری کاربردی و رهبری آموزشی است. این استاد دانشگاه خالق آثار مختلف در زمینه‌های ارتباطات و مدیریت از جمله تکنولوژی و تکامل فرهنگی، اصول مدیریت (۲ جلد)، ارتباطات انسانی، مدیریت بازار (مدیریت بازاریابی) و تعدیل اقتصادی و نیازهای مدیریتی وزارت معادن و فلزات است. علی اکبر فرهنگی در سال ۱۳۸۴ موفق به دریافت جایزه چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران در رشته مدیریت شد. براساس این گزارش، شرکت کنندگان در پایان این کنگره با صدور بیانیه ای تاکید کردند گسترش مناسبات و ارتباطات اسلامی، بر پایه وحدت گرایی و استقلال محوری در میان امت واحده اسلامی و احترام به حقوق دیگران، باید به یک اصل اساسی و بنیادی در تمامی مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی در سطح جهان تبدیل شود. این بیانیه می افزاید اسلام دین ارتباطات و پیامبر اکرم (ص) بانی روابط عمومی اسلامی است. ایمان به خداوند متعال، محبت، وحدت و اخلاق، محور اساسی این روابط و ارتباطات اسلامی برای تحقق کرامت انسانی است. نویسندگان این بیانیه تاکید کردند روابط عمومی اسلامی یک حوزه علمی است که نیازمند روش شناسی معرفت شناختی و نظریه پردازی بر پایه اصول مترقی اسلام بوده و تبدیل آن به یک رشته علمی و رویکرد کاربردی و عملیاتی در جوامع اسلامی، نیازمند کشف حوزه های تاثیرگذار و شرایط موثر در تثبیت آن توسط اندیشمندان مسلمان، دانشگاه های اسلامی، مدیران و کارشناسان این حوزه است. در این بیانیه آمده است: تبیین مبانی و ارایه تصویری واقعی و روزآمد از دین مبین اسلام مستلزم به کارگیری تمامی ابزارهای موثر ارتباطی بوده و در این راستا ضرورت دارد کارگزاران مسلمان روابط عمومی همه توان و ظرفیت استفاده از قدرت نرم از جمله دیپلماسی روابط عمومی، ارتباطات استراتژیک و اقدامات جدی و مستمر رسانه ای را بیش از پیش گسترش و تقویت کنند. نویسندگان این بیانیه به بیداری اسلامی در جهان اسلام اشاره کردند و افزودند: ما اعتقاد داریم بیداری اسلامی، نهضتی بزرگ در جهت احیای ارزش های اسلامی و طرد هر گونه وابستگی به نظام های استعماری، استبدادی و استکباری است. دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با شرکت حدود هزار نفر از اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشورهای اسلامی با شعار روابط عمومی اسلامی، مسئولیت پذیری، کارآمدی و اخلاق مداری در روزهای 18 و 19 آذر ماه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد