درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 09:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20746صفحه نخست » شنبه، 19 دی 1394 - 12:23
نقش رویدادهای بین‌المللی در توسعه بازار و بازاریابی
برگزاری نمایشگاه‌ها از ابزارهای موثر بازاریابی است و نقش بسیار مهمی در شناسایی بازارهای جدید برای کشور ما دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برگزاری نمایشگاه‌ها از ابزارهای موثر بازاریابی است و نقش بسیار مهمی در شناسایی بازارهای جدید برای کشور ما دارد.

در دنیای رقابتی امروز توجه به امر تبلیغات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی در رویارویی با بحران اقتصادی، افزایش اشتغال و آگاهی از آخرین تحولات و فناوری‌های روز بسیار ضروری بوده و عاملی تعیین‌کننده و راهی برای تداوم فعالیت حرفه‌ای صاحبان مشاغل و صنایع است.
همچنین این موضوع یکی از استراتژی‌های توسعه صادرات و اهرمی موثر در مبادلات خارجی به همراه برخورداری از مزیت‌های بازرگانی در مراحل بسته‌بندی، حمل، کنترل کیفیت، استانداردهای تولیدی و آشنایی با تجارت جهانی به شمار رفته و نقش مهمی در دستیابی به جایگاه شایسته کشور در بازارهای جهانی و ارتقای کیفی محصولات داخلی برای جذب مشتریان بالقوه ایفا می‌کند.
شرکت‌های پیشرو در امر صادرات به موازات ارتقای کیفیت محصولات خود، اقداماتی مانند طراحی و بکارگیری سیستم‌های تبلیغاتی و بازاریابی نوین، تعیین اهداف تبلیغاتی، پرهیز از سلیقه‌گرایی، طراحی شکل و محتوا، شناسایی رسانه‌های مناسب برای تبلیغات، اختصاص بودجه کافی و بکارگیری روش‌های جدید در جهت جلب مشتریان فعلی و جذب مشتریان آینده را سرلوحه فعالیت‌های تجاری خود قرار داده‌اند.
آثار برجسته تبلیغات در حیات اقتصادی، تجاری و بازرگانی کشورها به‌ویژه پس از طرح موضوع دهکده جهانی و تبلیغات در عرصه بازارهای بین‌المللی، می‌تواند افزون بر اشتغالزایی، موجبات رونق اقتصادی، اجتماعی و تحول در بازار را فراهم کند.
نمایشگاه نیز یکی از ابزارهای موثر بازاریابی است که می‌تواند در خدمت صادرات کشور قرار گیرد و به‌عنوان یک مکمل و راهکار مناسب برای توسعه صادرات مطرح است. نقش نمایشگاه‌های بین‌المللی در توسعه بازار، بازاریابی و تبلیغات بسیار پررنگ است. اغلب شرکت‌ها به این دلیل در نمایشگاه‌ها حضور می‌یابند تا مزیت‌های کالا و تولیدات خود را به نمایش بگذارند و از این طریق بازارهای جدید را شناسایی کنند.
شرکت‌های موفق و بزرگ دنیا حضور در نمایشگاه بین‌المللی را فرصت طلایی برای ایجاد ارتباط، اطلاع‌رسانی و پیشبرد فروش می‌دانند. حضورشرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند بر فروش، جذب مشتری، ایجاد نام و شهرت تجاری برای شرکت و همچنین افزایش حجم مبادلات تاثیربگذارد.

حسین اسفهبدی - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران

 

منبع: روزنامه گسترش صمت – شنبه 19 دی 1394

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد