درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:55   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2073صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 20 آذر 1391 - 09:04
قطعنامه دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی
گسترش مناسبات و ارتباطات اسلامی، بر پایه وحدت گرایی و استقلال محوری در میان امت واحده اسلامی و احترام به حقوق دیگران، باید به یک اصل اساسی و بنیادی در تمامی مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی در سطح جهان تبدیل شود.
  

 

 

به گزارش شارا، در پایان دومین کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی، قطعنامه‌ای در شش بند تنظیم شد که به شرح زیر است:

1- اسلام دین ارتباطات و پیامبر اکرم(ص) بانی روابط عمومی اسلامی است. ایمان به خداوند متعال، محبت، وحدت و اخلاق، محور اساسی این روابط و ارتباطات اسلامی برای تحقق کرامت انسانی است.

2- گسترش مناسبات و ارتباطات اسلامی، بر پایه وحدت گرایی و استقلال محوری در میان امت واحده اسلامی و احترام به حقوق دیگران، باید به یک اصل اساسی و بنیادی در تمامی مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی در سطح جهان تبدیل شود.

3- روابط عمومی اسلامی یک حوزه علمی است که نیازمند روش شناسی معرفت شناختی و نظریه پردازی بر پایه اصول مترقی اسلام بوده و تبدیل آن به یک رشته علمی و رویکرد کاربردی و عملیاتی در جوامع اسلامی نیازمند کشف حوزه های تاثیرگذار و شرایط موثر در تثبیت آن توسط اندیشمندان مسلمان، دانشگاه های اسلامی، مدیران و کارشناسان این حوزه می باشد.

4- تبیین مبانی و ارایه تصویری واقعی و روزآمد از دین مبین اسلام مستلزم به کارگیری تمامی ابزارهای موثر ارتباطی بوده و در این راستا ضرورت دارد کارگزاران مسلمان روابط عمومی همه توان و ظرفیت استفاده از قدرت نرم از جمله دیپلماسی روابط عمومی، ارتباطات استراتژیک و اقدامات جدی و مستمر رسانه ای را بیش از پیش گسترش و تقویت کنند.

5- ما اعتقاد داریم بیداری اسلامی، نهضتی بزرگ در جهت احیای ارزش های اسلامی و طرد هر گونه وابستگی به نظام های استعماری، استبدادی و استکباری می باشد.

6- تلاش های مداوم اسلام ستیزان در تصویر چهره ای هراسناک و غیر واقعی از دین رحمت و محبت سبب رنجش ملت های مسلمان و انزجار پیروان سایر ادیان شده است. انجام این گونه اقدامات خطرناک نشان می دهد کارگزاران مسلمان روابط عمومی باید با بهره گیری از رسانه های جمعی و از طریق تولید و انتشار پیام های روشنگرانه، نقش خود را در اصلاح یا رد برداشت های نادرست و افکار غلط نسبت به اسلام یا اطلاعات نادرست مغرضانه و تحریفاتی که با هدف قرار دادن مسلمانان در جانب نادرست تاریخ صورت می گیرد، به درستی ایفا کنند.

 

دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با شرکت حدود 1000 نفر از رهبران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشورهای اسلامی با شعار «روابط عمومی اسلامی، مسئولیت پذیری، کارآمدی و اخلاق مداری» در روزهای 18 و 19 آذر ماه در تهران برگزار شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد