درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20597صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 13 دی 1394 - 07:48
تنزل جایگاه روابط عمومی نشان دهنده بحران نگرش به این حرفه است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد گفت تنزل اخیر جایگاه روابط عمومی نشان دهنده بحران نگرش به روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد گفت تنزل اخیر جایگاه روابط عمومی نشان دهنده بحران نگرش به روابط عمومی است .

مسعود طوفان با اشاره به برخی نظرات شایع در خصوص اینکه دولت تدبیر و امید رسانه ندارد و دچار ضعف در روابط عمومی است اظهار داشت: در علوم سیاسی مبحثی وجود دارد که می پرسد چرا دولت ها شکست می‌خورند و اینک باید پرسید چرا روابط عمومی ها شکست می‌خورند ؟

وی اظهار داشت: نخستین نتیجه بی توجهی به فقدان نظام جامع ارتباطی ، خودش را در بحران اعتماد به دولت نشان می دهد به طوری که شکست روابط عمومی به منزله مقدمه ای برای شکست دولت هاست .

طوفان ادامه داد: شکاف ساختاری دولت – ملت پیش زمینه مناسبی را برای بی اعتمادی افکار عمومی به دولت فراهم نموده و این شکاف قاعدتا بایستی با فعالیت درست و به موقع روابط عمومی پر شود .

وی ادامه داد: تنزل جایگاه روابط عمومی نشان می‌دهد ساختار بوروکراتیک و دولتی، روابط عمومی را از وظیفه اصلی‌اش یعنی برقراری رابطه شفاف و اعتمادساز میان داخل سازمان و محیط بیرونی؛ بازنگه داشته است و روابط عمومی ها هنوز در فضایی میان صدای مسئولان و صدای مردم سرگردان مانده اند.

طوفان افزود: تنزل جایگاه روابط عمومی ها تامل برانگیز هست و به نظر می‌رسد بجای اینکه بلافاصه انگشت اتهام را به سمت دیگران نشانه رویم بایستی از خود روابط عمومی‌ها پرسید چرا ساختارهای روابط عمومی تا این اندازه سست و متزلزل شده است.

وی در تشریح این وضعیت خاطر نشان ساخت: روابط عمومی ها بجای ارتباط دوسویه و موثر با افکار عمومی و طرح بحران‌های اساسی جامعه به اطلاع‌رسانی درمانی روی آورده اند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه با دفاع از وضعیت فعلی روابط عمومی موافق نیستم، خاطرنشان ساخت: هرگونه درخواست برای ارتقای جایگاه روابط عمومی نمی باید به معنای بازگشت به وضعیت گذشته باشد .

وی افزود: باید اعتراف کرد روابط عمومی در وضعیت فعلی خود نتوانسته اعتماد آفرینی کند و به رغم سر و صداهای زیادی که در دفاع از این حرفه در سالهای اخیر شده در اثر بخشی فعالیت‌های روابط عمومی تاثیر چندانی نداشته است.

این مدرس ارتباطات گفت: روابط عمومی‌های بزرگ و عمده کشور دچار ضعف‌های اساسی هستند چنانکه با تبدیل وضعیت روابط عمومی های وزارت خانه ها از اداره کل به مرکز چیزی عوض نشد.

این مدرس ارتباطات پرسید: واقعا چند طرح اساسی و موفق ارتباطی را می‌توان به عنوان الگو در کشور نام برد که نتیجه آن اعتماد آفرینی و تفاهم مشترک ملت و دولت باشد ؟

وی اظهار داشت: به رغم تصور اولیه در خصوص کمبود بودجه روابط عمومی هرسال میلیاردها تومان از بودجه دولت صرف فعالیت‌های روابط عمومی در کشور می شود اما نتایج و پیامد های آن برای مردم ملموس نیست.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد