درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20595صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 دی 1394 - 17:41
فروش بی سابقه آگهی های بازرگانی صداوسیما
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان صدا و سیما برای نخستین بار همه فرصت های آگهی های بازرگانی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی را برای سه سال واگذار می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سازمان صدا و سیما برای نخستین بار همه فرصت های آگهی های بازرگانی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی را برای سه سال واگذار می کند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، سازمان صدا و سیما در آگهی فراخوانی در روزنامه جام جم امروز (شنبه 12دی) از مزایده ای برای واگذاری همه فرصت های آگهی های بازرگانی خبر داده است.
زمان شرکت در این مزایده تا روز چهارشنبه 16 آذر اعلام شده و مزایده روز 27 دی برگزار می شود.


این مزایده همه زمان های پذیرش و پخش آگهی های بازرگانی شبکه های رادیویی و تلویزیونی سراسری، شبکه آی فیلم، مراکز استان ها و محلی شامل آگهی مستقیم، زیرنویس، تقدیم برنامه، آرم آگهی، حک آرم و گزارش آگهی برای مدت سه سال از ابتدای سال 1395 تا آخر سال 1397 را شامل می شود.


هر چند در این فراخوان از میزان زمانی آگهی هایی که به این صورت در اختیار برنده های مزایده قرار می گیرد صحبتی نشده است، گزارش های دیگر حاکی از آن است که برنده یا برندگان مزایده از حدود 22 میلیون ثانیه امکان پخش آگهی تلویزیونی و حدود 10 میلیون ثانیه امکان پخش رادیویی برخوردار خواهد بود.


از این پس مسئولیت اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما که ارتباط با متقاضیان آگهی های این سازمان را انجام می داد، به یک یا چند شرکتی واگذار می شود که در مزایده برنده شوند.


فراخوان سازمان صدا و سیما در مورد این اقدام سوالات زیادی را در اذهان در این مورد پدید آورده است که آیا واگذاری انحصاری همه این آگهی ها با توجه به نبودن تنوع در عرصه رسانه دیداری و شنیداری در ایران، موجب بروز فساد مالی نخواهد شد؟ همچنین آیا افزودن یک واسطه دیگر افزایش قیمت آگهی ها را در برنخواهد داشت؟


داود نعمتی انارکی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: سازمان بخش عمده ای از بودجه و درآمد خود را باید از طریق آگهی ها به دست آورد.
وی افزود: سازمان در واقع می خواهد برای فعالیت های گسترده خود درآمد لازم را کسب کند.


نعمتی در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام یادشده به فساد به دلیل انحصار دو یا سه شرکت در پخش آگهی های سازمان صداوسیما منجر نمی شود؟ گفت: سازمان اهرم های نظارتی را برای شفافیت لازم در ارائه آگهی ها حتما در نظر خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد