درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2055صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 6 آذر 1391 - 22:09
روش‌های جدید خبرنگاری
مارک بریگز - حتی اگر تنها درباره فهرست افرادی که با شما در تماس هستند باشد،‌ یاد بگیرید که اطلاعات خود را به صورت الکترونیکی مدیریت نمایید تا بهره‌مندی از آن را در آینده به حداکثر برسانید.
  

شارا- خبرنگاران‌، ویراستاران و عکاسان همگی اطلاعات را به صورت دیجیتال ذخیره می‌کنند. حتی اگر تنها درباره فهرست افرادی که با شما در تماس هستند باشد،‌ یاد بگیرید که اطلاعات خود را به صورت الکترونیکی مدیریت نمایید تا بهره‌مندی از آن را در آینده به حداکثر برسانید و خبرنگاری خود را آغاز کنید تا از قدرت مخاطبان بهره‌مند شوید.
 خبرنگاران به طور کلی درباره روش‌های جدید خبرنگاری مشکوک هستند. درست است،‌ خبرنگاری یکی از کندترین حرفه‌ها در پذیرش تغییرات است. چند دهه گذشته،‌ خبرنگاران درباره استفاده از نقل قول‌های تلفنی در گزار‌ش‌های خبری خود مطمئن نبودند. در دهه 1990، همین احتیاط به هنگام استفاده از پست‌الکترونیکی وجود داشت. امروز،‌ به رغم پیشرفت‌هایی که در وب‌سایت‌های خبری رخ داده است،‌ بسیاری از خبرنگاران سنتی به این رسانه جدید به دیده تحقیر نگاه می‌کنند و حسرت دوران خوب گذشته را می‌خورند، زمانی که جلب کردن نظر مخاطبان تا این اندازه دشوار نبود.
 امروزه، همه چیز از وبلاگ گرفته تا نظرات خوانندگان در یک وب‌سایت خبری، در حال بحث هستند و بدین ترتیب دائما برای سنت‌گرایان هشدار می‌فرستند. اما اگر نظری به علم بیان بیاندازید، خواهید دید که با بهره‌مندی از فن‌آوری و شفافیت – دو ویژگی مهم برای تقویت کار مهم خبرنگاری در عصر دیجیتال – به فرصت‌های بی‌نظیری دست خواهید یافت.
 اگر خبرنگار هستید و احساس می‌کنید که هنوز آمادگی لازم برای وبلاگ‌نویسی،‌ استفاده از آر.اس.اس و غیره را ندارید،‌ باید از قدرت فن‌آوری در تلاش‌های فعلی خود استفاده کنید. به طور خلاصه،‌ می‌توانید با تعویض برخی از سیستم‌های ذخیره اطلاعات کاغذی که در حال حاضر استفاده می‌کنید و دیجیتالی شدن، به یک خبرنگار یا سردبیر بهتر و کاراتری تبدیل شوید.
 با روی آوردن تعداد بیشتری از خبرنگاران به روش دیجیتال،‌ به اشتراک گذاشتن اطلاعات ساده‌تر می‌شود. دِرک ویلیس از واشنگتن پست در اولین مجموعه در وبلاگ خود نوشت: "آنچه فروتنانه تعدیل خبرنگاری نامیده می‌شود: آیا می‌توانید کسب‌وکار اطلاعات مدار دیگری را تصور کنید که به کارمندان خود اجازه دهد به دور اطلاعات خود دیوار بکشند؟ آیا می‌توانید تصور کنید که امروز نیز موفق باشند؟"
 تمام اطلاعاتی را که هر روز از یک خبرگزاری می‌گذرد در نظر بگیرید. حال ببینید که برای کارمندانی که در آنجا کار می‌کنند، یا مهمتر از آن،‌ مردمی که دوست دارند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، چه میزان اندکی از این اطلاعات قابل دسترس است. این مشکلی است که پیش روی سازمان‌های خبری قرار دارد و باید هم اکنون مرتفع شود. می‌توانید با ذخیره الکترونیکی اطلاعات و ابزار اشتراک‌گذاری داده مانند ویکی‌های داخلی و پایگاه‌های داده شروع کنید. 
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد