درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20548صفحه نخست » چهارشنبه، 9 دی 1394 - 12:01
فیس‌بوک و یوتیوب محبوب‌‏ترین ابزارهای موبایلی ۲۰۱۵
اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هر ماه به ابزار موبایلی فیس‌بوک و یوتیوب سر می‏زنید، تنها نیستید، زیرا میزان محبوبیت سرویس‏های مذکور به قدری است که ابزارهای موبایلی آنها در سال ۲۰۱۵ میلادی بیشترین تعداد بارگذاری را داشته‏اند.
  

فیس‌بوک و یوتیوب محبوب‌‏ترین ابزارهای موبایلی ۲۰۱۵

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هر ماه به ابزار موبایلی فیس‌بوک و یوتیوب سر می‏زنید، تنها نیستید، زیرا میزان محبوبیت سرویس‏های مذکور به قدری است که ابزارهای موبایلی آنها در سال ۲۰۱۵ میلادی بیشترین تعداد بارگذاری را داشته‏اند. به گزارش رایورز، فیس‌بوک موفق شد عنوان محبوب‏ترین ابزار موبایلی در سال ۲۰۱۵ میلادی را به خود اختصاص دهد و این طور که مرکز تحقیقاتی Nielsen اعلام کرده است، هر ماه این ابزار بیش از ۱۲۶ میلیون کاربر آمریکایی دارد.

در این میان مجموع ابزارهای کاربردی گوگل شامل YouTube، Maps و Gmail هم توانستند نام خود را در جمع ۱۰ ابزار برتر سال ۲۰۱۵ قرار دهند. سایت ویدئویی یوتیوب که یکی از زیرمجموعه‏های گوگل محسوب می‌شود، به‌عنوان دومین ابزار موبایلی محبوب سال انتخاب شد و تعداد کاربران فعال ماهانه آن ۹۷ میلیون نفر گزارش شد. ابزار ارتباطی فیس‌بوک موسوم به Messenger هم در جمع ۱۰ ابزار برتر سال بود و توانست با ۹۶ میلیون کاربر در ماه نسبت به سال گذشته رشد ۳۱ درصدی را تجربه کند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه‏های فیس‌بوک هم با ۵۵میلیون کاربر فعال ماهانه در رتبه هشتم لیست محبوب‏ترین ابزارهای موبایلی سال قرار گرفت. در مجموع می‏توان گفت دو شرکت فیس‌بوک و گوگل موفق شدند محبوب‏ترین ابزارهای موبایلی یک‌سال گذشته را در اختیار بگیرند که البته دو ابزار اپل هم رتبه‏های آخر لیست ۱۰ ابزار برتر سال را به خود اختصاص دادند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد