درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20438صفحه نخست » روابط عمومی ورزشپنجشنبه، 3 دی 1394 - 09:20
بهترین کمپین های روابط عمومی ورزشی
نوشته ی جیسون تاناهیل - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا برخی از بهترین کمپین های روابط عمومی ورزشی که تا کنون دیده ایم عبارتند از:
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا برخی از بهترین کمپین های روابط عمومی ورزشی که تا کنون دیده ایم عبارتند از:


 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

تبلیغات پربهای پیتون منینگ


به گزارش گروه ترجمه شارا، "پربها"شعار مسترکارت و سلسله تجارت های آنها برای حدود 15 سال است. آنها موفقیت بزرگی با آن داشته اند، و می توانند تصوری کلی از موقعیت های نامشخص داشته باشند. بنابراین هنگامی که مسترکارت، پیتون منینگ را به عنوان یک چهره ی جدید برای کمپین "پربها"ی خود قرار دادند، واقعا پر بها بود.


شما نمی توانید کمک کنید اما می توانید پربهایی ورزشکاران مشهور حرفه ای را ببینید، که بسیار بزرگ و سرسخت به نظر می آیند، همه ی آنها کارهایی مانند برقراری ارتباط های عاطفی در حین قدم زدن در ساحل، انجام می دهند. مسئله تکان دهنده در آگهی پیتون با محوریت همه ی کسانی است که به او پیوسته و سعی می کنند برای تسلط در رشته شان، او را بهتر بشناسند. که آن هم پربها بود.


پنی هاردوای با خط تولید کفش نایک اش، شهرت بسیاری بدست آورد، اما افزایش فروشش بیشتر از توانایی و مهارت او بود. چرا آن یک کمپین PR بزرگ برای چندین منظور بود بدون اینکه خسته شود؟


ما داریم در مورد یک از شخصیت های صدای کریس راک به نام لیل پنی صحبت می کنیم. این عروسک خیمه شب بازی چوبی از زانوی یک انسان بلندتر نیست اما با مسائل رانندگی، و حتی تنظیم کردن یک موشک روبرو می شود، عملا چیزهایی که ما ندیده ایم را این پسر کوچک انجام می دهد.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
این Sportscenter است


برنامه Sportscenter از ESPN برنامه های بسیار خنده داری برای ما به ارمغان آورده است، و این کمپین تجاری با شعار در کنار دیگران قرار گرفته است. در Sportscenter تلاش می شود برنامه های افراد بزرگ به شکلی مسخره آمیز تقلید شود، آنها چند بازیگر NBA مهم برای آموزش به کودکان در ورزش بسکتبال جمع آوری کرده اند.


مطمئنا، منجر به فاجعه شد، اما نه به خاطر کودکان. در عوض، این افراد تجاری بزرگ ورزشکاران حرفه ای را به شکل کودکان نوپایی بازی می کردند، که به طور جدی بلاک شات می زدند، کُری می خواندند و آبشار می زندند. ما افراد ورزشی بدون طنز Sportscenter چه خواهیم کرد؟

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
سوپ دلپذیر کمپبل


از مادر رجیک وایت آغاز شد. رجیک وایت برای 15 فصل تکل دفاع NFL بود، و اشتهای زیادی هم داشت. این کمپین کلا درباره ی وعده های غذایی دلچسب و در ارتباط با شخصیت های سرسخت و جوانمرد فوتبالیست های حرفه ای بود.


با گذشت زمان، کمپبل دیمارکوس وار، داناوان مکنب، جروم بتیس، لادینیان تاملینسون و ویکتور کروز را به تصویر و نمادی از پخت و پز دلچسب مادر برای ورزشکاران ستاره اضافه کرد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد