درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 19:25   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20393صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 30 آذر 1394 - 17:47
تغیر ساختار روابط عمومی و تنزل جایگاه آن به بهانه کوچک سازی دولت در شرایط فعلی به مصلحت نیست
به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی ، محمد سلطانی‌فر در همایش «آسیب‌ها و چالش‌های رسانه با تکیه بر روزنامه نگاری توسعه » که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد گفت: تاکنون تعداد رسانه‌های مجوز دار کشور به ۷۲۲۰ مورد رسیده است که از این تعداد حدود ۵۰ درصد آنان غیر فعال هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تغییر ساختار روابط عمومی در وزارت کشور گفت: تغیر ساختار روابط عمومی و تنزل جایگاه آن به بهانه کوچک سازی دولت در شرایط فعلی به مصلحت نیست.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی ، محمد سلطانی‌فر در همایش «آسیب‌ها و چالش‌های رسانه با تکیه بر روزنامه نگاری توسعه » که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد گفت: تاکنون تعداد رسانه‌های مجوز دار کشور به ۷۲۲۰ مورد رسیده است که از این تعداد حدود ۵۰ درصد آنان غیر فعال هستند.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: داشتن سواد رسانه‌ای لازمه تمامی فعالان شاغل در این عرصه بوده و داشتن این سواد نیز سبب شناسایی بستر و راه صحیح توسعه رسانه به شمار می‌رود.

وی افزود: اینک تعداد سایت‌ها و وبلاگ‌های جهان از مرز یک میلیارد مورد عبور کرده و این موضوع یعنی به ازای هر 7 نفر یک تولید کننده محتوا وجود دارد.

سلطانی‌فر بیان کرد: تاکنون رسانه دارای مجوز ایران به 7 هزار و 220 مورد رسیده که فقط 50 درصد آنان منتشر شده و اخبار‌ حاوی محتوای مفید را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی گفت: در آذربایجان‌غربی 75 رسانه محلی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرده‌اند که 2 مورد از آنان نیز روزنامه‌های محلی بوده و بقیه هفته نامه، دو هفته نامه و فصلنامه و ماهنامه هستند و متاسفانه بیشتر این رسانه‌ها نیز غیر فعالند.

سلطانی‌فر تصریح کرد: هم اینک با وجود 10 هزار کانال تلویزیونی و نزدیک به 100 هزار شبکه اجتماعی در دنیا هنوز هم نیاز به وجود رسانه‌های محلی احساس می‌شود چراکه این رسانه‌ها مفید هستند.

وی با بیان اینکه لازم است رسانه‌های محلی، جهانی فکر کنند و محلی بنویسند اظهار داشت: تمامی رسانه‌های محلی، استانی، ملی و فراملی باید تولید محتوای خود را به شکلی انجام دهند که در خارج از کشور نیز توان حمایت از آنان وجود داشته باشد.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های رسانه‌های محلی ریشه‌گیری و تحکیم بخشی به سنت‌ها است.

سلطانی‌فر تصریح کرد: تامین مسیر انتقال اطلاعات به منظور ایجاد دسترسی مخاطبان به دانش، رصد محیط اجتماع محلی، بسیج افراد در فعالیت‌های مختلف و ایجاد شبکه‌های ارتباطی از وظایف رسانه‌های محلی در سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه قابلیت رسانه‌های محلی بسیار بوده و می‌توانند کارهای مفیدی برای جامعه انجام دهند افزود: تاثیرگذاری بیشتر در جلب سریع‌تر کمک‌های مردمی هدفمند، همدردی مؤثر‌تر با آسیب‌ دیدگان از مطالبات با ویژگی‌های فرهنگی، زبانی و بومی آن‌ها، ایجاد هم بستگی عمومی از طریق تقویت هویت قومی و محلی و نوشتن آموزش‌های کاربردی‌تر، مؤثر‌تر و هوشیاری محیط از قابلیت‌های مهم رسانه‌های محلی است.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌ای محلی از نظر اصول حرفه‌ای فاقد ویژگی‌های استاندارد روزنامه‌ نگاری هستند بنابراین نیاز است که ویژگی‌ها و استانداردهای روزنامه‌نگاری به صورت صحیح را آموزش ببینند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد