درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20389صفحه نخست » روابط عمومی ورزشدوشنبه، 30 آذر 1394 - 12:24
سه ورزشکار برتر که روابط عمومی را درک می کنند.
روابط عمومی برای ورزشکاران دارای اهمیت است چراکه ورزشکار بودن، باعث اعتبار بخشیدن به شهرت می شود. در صنعت روابط عمومی شهرت، خوشنامی همه چیز است، با توجه به خطرات آسیب دیدگی، و پولی که می تواند از امضای معاملات بدست آید، مدیریت مناسبِ شهرت یک ورزشکار حیاتی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی برای ورزشکاران دارای اهمیت است چراکه ورزشکار بودن، باعث اعتبار بخشیدن به شهرت می شود. در صنعت روابط عمومی شهرت، خوشنامی همه چیز است، با توجه به خطرات آسیب دیدگی، و پولی که می تواند از امضای معاملات بدست آید، مدیریت مناسبِ شهرت یک ورزشکار حیاتی است. ورزشکارانِ زیر شایسته ی شناخته شدن بخاطر برخورد عالی شان با روابط عمومی و شهرت هستند.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
راجر فدرر

 

قدیمی ترین بازیکن در ATP، راجر فدرر یک دیناموی امضای معاملات است، او به تنهایی بیش از 58 میلیون دلار در سال 2015 بدست آورد. فدرر یکی از گرانترین ورزشکاران جهان است، او با تشکیل یک گروه جدید به نام تیم 8 با نماینده اش در سال 2013، از این حقیقت منفعت بزرگی دریافت کرد.


همیشه متوجه منحصر به فرد بودنش است، فدرر رویکرد خود را به صورت تلاش در نمایندگیِ "بوتیک" با مشتری مداری مختصر اما درخشان، توصیف می کند. با نمایاندن خود و شماری از بازیکنان دیگر، تیم 8 فردرر امسال به تنهایی 8/11 میلیون بدست آورده است.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


ونوس ویلیامز


ونوس ویلیامز قهرمان تنیس بانوان، وقتی پابه عرصه ی تصویر و روابط عمومی شد، کارهای زیادی برای خود انجام داد. خدمات روابط عمومیاو توسط لیزا سورنسن که 20 سال تجربه و زمینه کاری در بوتیک های هالیوود و MTV دارد به کار گرفته شد.


موفقیت ویلیامز نتیجه ی در دسترس بودنش و رویکرد PR اش بوده است. در وبسایتش تاریخچه ای از خود شامل جزئیات برجسته مانند رژیم خام گیاهخواری اش (شامل رستوران های مورد علاقه اش)، کتابخوانی اش، و خط تولید لباس جدیدش به نام Eleven ذکر می کند. 


بخشی از موفقیتش به عنوان یک قهرمان PR هم از شناخته شدن او به عنوان یک ستاره ی ورزشی و هم به عنوان شخصی با مبارزات و چالش ها برمی خیزد. همچنین در بیوگرافی خود، تاریخچه ی خود با سندروم شوگرن، که زندگی او را تحت تاثیر قرار داد، و تغییراتی که او برای مقابله با این بیماری مجبور بود داشته باشد، می گوید.
او یک داستان الهام بخش است یعنی هم نزدیک شدنی است و هم یک تندیس زندگی با دلاوی ورزشی است.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
مایکل جردن


شاید موفق ترین ورزشکار PR، مایکل جردن دارای رزومه ی زیادی از پوشایی تبلیغات شمایلی گاتورید "مانند مایکل باشید" دارد، با بازی در هرج و مرج فضایی که بیش از 230 میلیون دلار در باجه ی فروش بلیط، و خط کفش های جردن سود کرد.


مانند ویلیامز، روابط عمومی جردن بر بازاریابی جردن به اندازه ی ورزشکار بودنش تمرکز کرد. یک لحظه ی ویژه به یاد ماندنی از هرج و مرج فضایی که واقعا محتمل بود، صحنه ی پسر جردن بود، و این نوع از شخصیت و انسانیت، ازیک شخصیت بازگوپذیر و دلسوز چون مایکل جردن دیده شده است.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد