شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزارت گردشگری مصر یک قرارداد سه ساله با شرکت روابط عمومی مستقر در نیویورک، به مبلغ 68 میلیون دلار منعقد کرد – این مبلغ با توجه به اینکه مصر امیدوار است در حدود 9 میلیارد دلار درآمد حاصل از گردشگری، در این سال کسب کند، سرمایه قابل توجهی است. با کمک JWT ، یک فشار PR قوی در طول ماه های نوامبر و دسامبر در امریکا، کانادا، مکزیک، و کشورهای جنوب امریکا از قبیل آرژانتین، برزیل، پرو، و شیلی وجود خواهد داشت.
یکی از موارد تمرکز کمپین های گردشگری خاطر نشان کردن تفاوت بین منطقه ی سینای شمالی و کانال سوئز خواهد بود. اما سینای جنوبی یک موضوع کاملا متفاوت است. آن منطقه بسیار امن تر است و چندین جاذبه ی گردشگری شگفت انگیز در شهرهای شرم الشیخ، طبا، دهب و الطور عرضه می دارد.
مصر از لحاظ تاریخی در میان با ثبات ترین کشورهای خاورمیانه است و دارای معابد باستانی، موزه ها، اهرام جیزه، و دیگر جاذبه های گردشگری است. مصر در حال تلاش برای بازگرداندن آن ثبات و امنیبت است چون می داند بدون آن، توریست های کمتری خواهند آمد.
متناوبا، دیگر ملیت های عربی در حال اتخاذ رویکرد دیگری برای ترویج یک دیدگاه مثبت از کشورهایشان از امریکا هستند. در سال 2014، امارات متحده عربی (UAE) با بیش از 12 میلیون دلار به امریکا آمد تا این مبلغ را خرج روابط عمومی و فعالیت های لابیگری کند. امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، بحرین و کویت همگی در خرج کردن در زمینه ی DC به شدت در سه سال گذشته پیشرفت داشته اند.
شرکت های قدرتمندی که این کشورها استخدام می کنند در مقاله ای از خبرگذاری هافینگتون آمده است. لیست آنها: آکین گامپ، گروه کمستول، ادلمن، همکاران کِمپ گلدبرگ، دی ال اِی پییر، هیل اند نالتون، مراودات کالو، و گروه گلوور پارک . گرچه حقوق و دستمزد در آنجا پایان نمی یابد. بخش عمده ای از شرکت های K Street واشنگتن، از قبیل گروه فردلندر، هوگان لاولز، جو تریپی و همکاران، جاست کانسولیتینگ ، ارتباطات استراتژیک لویک، پلیسبری ویتروپ شاو پیتمن، قورویس، سورینی، سانیتاس، اسکوایر پاتون باگز، لوئیس بَچ، گروه هاربور، پوتوماک اسکوئر، شام سوئز، روابط عمومی پورتلند، و گروه گالاگر را شامل می شوند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
برگردان: گروه ترجمه شارا
|