درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20332صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 آذر 1394 - 09:52
مهمترین وظیفه روابط عمومی ها بستر سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات است
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان گفت : مهم ترین وظیفه روابط عمومی ها بستر سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.
  

مهمترین وظیفه روابط عمومی ها بستر سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان گفت : مهم ترین وظیفه روابط عمومی ها بستر سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ایرج کارخایی در جلسه هماهنگی کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی ستادها ی انتخابات شهرستان های استان که با حضور مسئولان روابط عمومی فرمانداری های استان برگزار شد، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نظام را بیمه و دشمنان نظام را مایوس می گرداند.
وی افزود : مهم ترین وظیفه ما بستر سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.
کارخایی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد : باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان سمنان رقم بخورد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مردم استان سمنان که این مردم را مردمی متدین، دین مدار و با اخلاق و دانش پژوه عنوان فرمودند، افزود: این استان همواره مردمی آگاه و متعهد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و پیرو ولایت فقیه داشته و درصد مشارکت مردم در انتخابات در استان سمنان نشان داده که این مردم همواره پیرو ولایت فقیه و نظام و انقلاب و اسلام هستند.
کارخایی با اشاره به شرایط حساس جهان و منطقه خاورمیانه افزود : هرچه حضور مردم در صحنه بیشتر باشد به قوام و اعتبار نظام می افزاید.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان افزود: با توجه به رسالتی که روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی دارند همه ما باید با تمام توان و پتانسیل نسبت به انجام تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب با شیب ملایم تا زمان برگزاری انتخابات اقدام نمایند.
وی افزود: باید با تبیین اهمیت حضور در انتخابات و تشریح قوانین و مقررات و در مرحله نهایی با تهییج و تشویق و ترغیب مردم به حضور در عرصه سرنوشت ساز انتخابات، رسالت خودمان را بصورت حرفه ای انجام دهیم.
کارخایی خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات باید مردم را آگاه کنیم و زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم نماییم و با انتشار سخنان امام خمینی ره، مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و اقدامات تبلیغی مناسب، نسبت به ترغیب مردم اقدام نماییم.
به گفته وی همچنین در حین برگزاری انتخابات، با برقراری ارتباط مناسب با خبرنگاران و انتشار بموقع اخبار صحیح، مانع از ایجاد هرگونه شبهه و شایعه شویم.
وی گفت : در مرحله پس از انتخابات با انتشار آمار دقیق و تایید شده ستاد انتخابات استان در پایگاه های اطلاع رسانی فرمانداری ها و استانداری، ارتباط مناسب و شفافی با مردم برقرار نماییم و اعتماد عمومی را محافظت کنیم.
کارخایی افزود: همه دستگاه های اجرایی استان می بایست با همه توان و پتانسیل نسبت به اطلاع رسانی و تبلیغات برای اقشار مختلف مردم که با آنها ارتباط دارند و جلب مشارکت حداکثری تلاش نمایند.
وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از هر روزنه ای به دنبال ضربه زدن و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بوده ولیکن حضور مردم در صحنه همواره باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده و مردم با حضورشان این نظام را بیمه کرده اند و علاوه بر آن در عرصه های مختلف علم و فناوری نیز افتخارات جهانی آفریده اند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همچنین بر پاسخگویی به افکار عمومی و دغدغه های مردم و مخاطبین دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: ضروری است تا با پاسخگویی مناسب و به موقع از شائبه عدم پاسخگوئی تخریب دولت به واسطه بی پاسخ گذاشتن دغدغه های افکار عمومی جلوگیری شود.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان همچنین بر حمایت از خبرنگاران اصحاب رسانه و مطبوعات تاکید کرد و افزود: باید زمینه حضور خبرنگاران را در امور مرتبط با انتخابات و جلسات مربوطه فراهم کرد و همکاری و تعامل با خبرنگاران مد نظر قرار بگیرد. کارخایی همچنین بر انجام مصاحبه با فرمانداران و ارائه گزارش مستمر از فعالیت های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات در شهرستان ها تاکید کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همچنین ضمن تاکید بر بستر سازی مناسب تبلیغات و اطلاع رسانی و ایجاد فضای همدلی و همزبانی و نشاط و امید در جامعه افزود: در تهیه و تدوین خبر هنرمندانه عمل شود و از انتشار خبرهای ناامید کننده پرهیز گردد.
وی همچنین خواستار انجام آسیب شناسی فراروی اطلاع رسانی در استان توسط مسئولین کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شد.
همچنین در این جلسه مسئولان روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های استان و مسئولان کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته مذکور ارائه کردند و ضمن تاکید بر ضرورت حضور اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و شهرستان در دوره های آموزشی مرتبط با انتخابات و تاکید بر ضرورت انجام هماهنگی در هرگونه اطلاع رسانی مرتبط با انتخابات از طریق کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، پیشنهادها و نظرات خودشان را مطرح نمودند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3654

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد