درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20291صفحه نخست » روابط عمومی برترسه شنبه، 24 آذر 1394 - 10:46
یادداشت های نایروبی - پیامی از رئیس اتحادیه جهانی
نویسنده: گریگور هلف- رئیس، اتحادیه جهانی - در نوامبر سال 2015 اولین کنفرانس جهانی روابط عمومی در خصوص پیدایش اقتصاد را دیدم. انجمن روابط عمومی کنیا - عضو اتحادیه جهانی – از جامعه ی متخصصین دعوت کرده و حدود 400 نماینده در نایروبی جمع شدند، که به طور عمده از آفریقا، امریکا لاتین و آسیا بودند. رهبران محلی (همچون استر کوبا، آمیس پرابو، و الکس مالوف) با نظریه پردازان جهانی (مانند پل هولمز و لرد چادلینتن) و کارشناسان کارآمد (همچون موسی الوبو، میکال ورونسکی و کوریش نورالدین) ارتباط برقرار نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یادداشت های نایروبی – در نوامبر سال 2015 اولین کنفرانس جهانی روابط عمومی در خصوص پیدایش اقتصاد را دیدم. انجمن روابط عمومی کنیا - عضو اتحادیه جهانی – از جامعه ی متخصصین دعوت کرده و حدود 400 نماینده در نایروبی جمع شدند، که به طور عمده از آفریقا، امریکا لاتین و آسیا بودند. رهبران محلی (همچون استر کوبا، آمیس پرابو، و الکس مالوف) با نظریه پردازان جهانی (مانند پل هولمز و لرد چادلینتن) و کارشناسان کارآمد (همچون موسی الوبو، میکال ورونسکی و کوریش نورالدین) ارتباط برقرار نمودند.

پس از گوش سپردن به تمامی سخنرانان و بحث با نمایندگان، دو روایت رقابتی را برای صنعت مان شناسایی کردم: از یک طرف، ما به استانداردهای مشترک بیشتری در بازارها به ویژه در حوزه ی آموزش و پرورش، برای شیوه های مناسب و ارزیابی نیازمندیم از سوی دیگر می بایست تفاوت های موجود در بازار را تقدیس نموده و از آنها بیاموزیم. اینکه این دو روایت با هم رقابت می کنند، نگران کننده نیست. در عوض اختلاف آنها به صنعت مان امکان انعکاس، پیشرفت و توقف اهمیت صرف به 'روابط عمومی بیشتر برای روابط عمومی را میدهد، که ملال آورترین کلیشه محسوب می شود.

چگونه صنعت مان در نایروبی پیشرفت نمود؟ در مرحله نخست، نمایندگان مشخص کردند که استانداردهای مشترک چگونه و کجا می توانند کمک کنند، به ویژه هنگامی که صنعت با رشد سریع (خود و مشتریان خود) مقابله میکند: تماس های متعددی با دولت ها برای ورود به قوانین، مقررات و صدور گواهینامه روابط عمومی صورت گرفته است، اگر چه از دولت ها انتظار می رود که از مسیر تجارت و کارآفرینانی خارج شوند. به علاوه درخواست هایی برای مربیان جهت همکاری بهتر در تعلیم و تربیت و توسعه ی یک برنامه آموزشی بین المللی روابط عمومی برای قرن 21 وجود دارد.

در مرحله دوم نمایندگان پیشرفت های حرفه ای منحصر به فردی را در اقتصادهای نو ظهور همچون ارتباطات پیچیده ی سلامت، استفاده ی خلاقانه از فناوری ارتباطات تلفن همراه، و کارزارهای تاثیرگذار طایفه سازی کشف کردند. به شخصه تحت تاثیر نمونه های بسیاری از چگونگی احترام و تعامل با جوامع محلی قرار گرفتم، که آنها را گرفتار معاهدات عمل بین کسب و کار، دولت ها و مردم می نماید.

البته در نایروبی نیز" ای کاش و افسوس" وجود دارد. اساساً: "ای کاش رهبران سازمانی روابط عمومی را بهتر درک  می کردند". یا حتی : "ای کاش امشب می توانستیم در پارک بازی یک شیر ببینیم". این گربه های بزرگ دست نیافتنی باقی می مانند. اما آن دسته از نمایندگان که از جستجوی آنها دست بر می دارند در نهایت پیش روی خود موجودات دیگری را چه بزرگ و  چه کوچک کشف می کنند.

ما باید به کشف استانداردهای مشترک و تفاوت های مان، چه بزرگ و چه کوچک ادامه دهیم. انجمن روابط عمومی جهان مناسبت بعدی ست که باید این کار را انجام دهیم. لطفا در تورنتو به ما بپیوندید تا بحث در خصوص برقراری ارتباط بین فرهنگ ها را ادامه دهیم.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد