درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 15:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20268صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 22 آذر 1394 - 14:02
در راستای روند رو به توسعه حوزه علوم انسانی؛
110 طرح پژوهشی علوم انسانی و اجتماعی مصوب شد
دبیر کارگروه علوم انسانی و اجتماعی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی از تصویب 110 طرح پژوهشی این حوزه از ابتدای فعالیت این کارگروه خبر داد.
  

110 طرح پژوهشی علوم انسانی و اجتماعی مصوب شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر محمد مومنیان دبیر کارگروه علوم انسانی و اجتماعی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره فعالیت‌های این کارگروه اظهار کرد: کارگروه علوم انسانی متشکل از استادان و اعضای هیات علمی برجسته دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی است که هر کدام، عهده دار بررسی طرح‌های پژوهشی دارای ایده‌های مرتبط هستند که بررسی این  طرح‌های پژوهشی براساس حوزه‌های الویت دار و با بهره گیری از تاکیدهای اسناد بالا دستی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: رشته‌های مرتبط با علوم انسانی در مقایسه  با دو دهه گذشته گسترش قابل توجهی یافته است همچنین ظرفیت چشمگیری برای توسعه رشته‌های علوم انسانی در کشورمان وجود دارد، بطوری که روند رو به توسعه آن منجر به تخصصی شدن اغلب این رشته‌ها شده است.
مومنیان عنوان کرد: تا پایان شش ماهه اول امسال 370 طرح به کارگروه ارسال شده است که از این تعداد 110 طرح مصوب شده است البته طرح‌های پژوهشی پس از بررسی اولیه توسط دبیر کارگروه از لحاظ تکمیل بودن فرم و سایر مدارک و مستندات مربوطه جهت تعیین اولویت در جلسات کارگروه که هر دوهفته یکبار تشکیل می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: اگر طرح در حیطه عرصه‌های پژوهشی صندوق باشد، کارگروه (با توجه به رشته تخصصی) با استفاده از بانک داده داوری صندوق، داور تعیین کرده و دبیر کارگروه عهده‌دار پیگیری کسب نتیجه از داوران می‌شود.  نتایج داوری در جلسه بعدی کارگروه مطرح و پس از بررسی نهایی تصویب و یا رد می‌شود. همچنین طرح‌های مورد بررسی پس از تصویب در کارگروه‌های تخصصی، در کمیته تخصصی نیز بررسی و رای نهایی صادر می‌شود.
مومنیان حمایت از طرح‌های پژوهشی بنیادی و کاربردی پژوهشگران را در کمک به پیش برد مرز‌های دانش و حل مسائل اساسی کشور بر اساس اولویت‌های علمی کشور در شاخه های مختلف علوم در چارچوب عرصه‌های اولویت داری که هر ساله توسط صندوق اعلام می شود، ضروری دانست.

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد