درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18644صفحه نخست » سه شنبه، 24 شهریور 1394 - 09:42
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛
علوم انسانی تجاری سازی می شود
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی، از چندین واحد تولیدی و دانش بنیان در شهرک صنعتی توس مشهد بازدید کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سورنا ستاری در حاشیه این بازدیدها بر ایجاد و تقویت نگاه و بینشی جدید نسبت به تجاری سازی علوم انسانی در تمام دانشگاه های کشور تأکید کرد.
وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت به کارگیریدانش آموختگان علوم انسانی در ثروت آفرینی برای کشور خاطرنشان کرد: در گذشته به علوم انسانی به شکل تجاری نگاه نشده بود، در حالی که 60 درصد یک صنعت، علوم انسانی است و 40 درصد آن مربوط به بخش فنی می شود.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به این که ستادی برای نیل به این منظور شش ماه قبل راه ‌اندازی شده است؛ تصریح  کرد: فعالیت این ستاد در حد یک سند روی میزی نبوده و اقدامی عملیاتی است
ستاری اظهار داشت: تاکنون فناوری‌های سخت، ماشین‌آلات و تجهیزات بیشتر مورد نظر بوده، در حالی که توجه به فناوری‌های نرم، یک ضرورت اساسی است و میل معاونت علمی و فناوری، توجه بیشتر به این عرصه  خواهد بود.
وی افزود: رد پای علوم انسانی را در بسیاری از علوم دیگر، از تجهیزات پزشکی گرفته تا صنایع دستی، می‌توان یافت.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور یادآور شد: علوم انسانی برای سوغات مشهد می تواند ایده های تجاری خوبی داشته باشد تا فرصت 500 میلیارد تومانی گردش مالی بازار سوغات مشهد که در اختیار چینی هاست، در دست دانش آموختگان علوم انسانی قرار گیرد.
به گفته ستاری، دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان نخستین دانشگاهی که به صورت تخصصی در حوزه علوم انسانی کار می کند، نخستین مرکز رشد خود را راه اندازی کرده است.
رئیس بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 700 شرکت دانش بنیان در کشور فعال است که بیش از 200 شرکت در حوزه علوم انسانی به صورت خاص فعالیت می کنند.
وی معتقد است: حوزه هایی همچون مد و لباس، پویانمایی، بازی های رایانه‌ای و مباحث و محصولات«آی.سی.تی» ، پایه علوم انسانی دارند که شرکتهایی فعال و درآمدزا در این حوزه کار می کنند، ولی باید اتفاقات جدی تری برای تجاری سازی علوم انسانی در نظام آموزشی بیفتد.

 

منبع: اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد