درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20267صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 22 آذر 1394 - 13:57
تحلیلی بر نقش مثبت روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بر فرآیندهای ورزشی؛
بازویی موثر و کلیدی
در تحلیلی به بررسی نقش مثبت روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بر فرآیندهای ورزشی پرداخته ایم:
  

بازویی موثر و کلیدی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، از روزی که سنگ بنای «طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی» در استان کرمان توسط محمود محمودی‌نیا و استاندار کرمان گذاشته شد و این طرح شکل و شمایل عملیاتی به خود گرفت اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و شفاف باعث شد تا این طرح کارآمد آن طور که شایسته و بایسته است در معرض دید علاقه‌مندان قرار بگیرد. در حقیقت عامل این اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و شفاف، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بود. به طوری که در تک تک مراحل چکش‌کاری طرح، این اطلاع‌رسانی صورت گرفت. اقدامی که  در نوع خود قابل توجه و مهم بود.

شاید از همان روزهای اغازین طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی برای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و شخص هادی طالبی واضح و مبرهن بود که این طرح به یک طرح کشوری تبدیل خواهد  شد به همین دلیل از همان ابتدا این طرح را جدی گرفته و درراستای اطلاع‌رسانی قدم برداشت، طرحی که بارها و بارها از سوی وزارت ورزش و مشخصا دکتر گودرزی مورد تمجید و تحسین قرار گرفت و همچنین با حمایت همه جانبه استاندار کرمان همراه بود.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان را درواقع می‌توان آیینه تمام‌نمای آن اداره کل دانست و جایگاه مناسبی برای  دریافت و انتقال اطلاعات در حوزه ورزش به حساب آورد. هادی طالبی با تبلیغ، ترغیب و  تشویق هیئت‌های ورزشی از طریق اطلاع‌رسانی مناسب و نفوذ در افکار عمومی مخاطب طرح توانست بستر ایده‌آل و شرایط مساعدی را برای اجرای طرح فراهم کند. طرحی که فقط و فقط 12 رشته را در کرمان در زیر چتر خود قرار می‌داد.

بروس کوئن جامعه‌شناس مطرح انگلیسی در کتابی در رابطه با روبط‌عمومی می‌نویسد: «روابط عمومی چشم و گوش مدیریت است.» و برای این جمله اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مصداق مناسبی برای این جمله پرمفهوم است چرا که این روابط‌عمومی بوده است که بین مدیریت ورزش استان و جامعه ورزش و رسانه‌ها ارتباطی پایدار برقرار کرده است. ارتباطی که در رونق گرفتن طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان را در واقع می‌توان روابط‌عمومی ورزش استان دانست چرا که هادی طالبی علاوه بر آن که در اداره ورزش وظیفه روابط‌عمومی را به خوبی اجرا می‌کند ضعف هیئت‌های ورزش را نیز در این زمینه پوشش داده و توانسته با همپوشانی مناسب و خارق‌العاده فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی را نیز در معرض دید قرار دهد.

نقطه قوت دیگر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، تجربه بالای مدیر این مجموعه و شناخت کاملش از جامعه ورزش و رسانه‌های استان کرمان است و همین موضوع سبب شده که روبط‌عمومی این اداره کل از حرکت در یک مسیر سینوسی و ناهمگون معاف باشد و در مسیری مشخص و روشن حرکت کند و همچنیین به سلامت رسانه‌های ورزشی در استن کرمان نیز کمک شایانی کند.

طالبی توانسته با مدیریت صحیح افکار عمومی گامی مثبت در برجسته کردن هرچه بهتر طرح‌ها و ایده‌های مدیران ارشد اداره کل ورزش و جوانان بردارد به طوری که هم اکنون به گواه بسیاری از ورزشکاران، در اکثر نقاط استان کرمان طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی شناخته شده است و همه علاقه‌مندان به ورزش کم و بیش با این طرح آشنایی دارند و این امتیاز بزرگی برای مجریان این طرح ورزشی است.

این مدیر جوان در عرصه اطلاع‌رسانی، ابزارهای نوین را فراموش نکرده و از آن‌ها نیز به طور صحیح استفاده کرده تا آن جا که با استفاده از واتس‌آپ، تلگرام و ... زمینه‌ای مثبت برای اطلاع‌رسانی هرچه قویتر فراهم کرده است و همین موضوع  اکثر مدیران ورزشی و ورزشکاران را به تهیه عکی از فعالیت‌های‌شان ترغیب کرده است.

مستندسازی نیز از جمله اقدامات مثبت دیگر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان است. تهیه کلیپ‌های خاص و خلاقانه از برنامه‌های متنوع ورزشی استان اقدام در خور تحسین  دیگر است.

همواره در بحث روابط عمومی اکثر مدیران به عدم استفاده از نیروهایی با داشتن تحصیلات مرتبط در این عرصه متهم می‌شوند چرا که داشتن تحصیلات در زمینه روابط‌عمومی خود یک مزیت بزرگ است. در اداره کل ورزش و جوانان نیز هادی طالبی با داشتن لیسانس روبط‌عمومی پویایی و توانایی لازم را در این اداره کل به وجود آورده است و همچون بازویی موثر و کلیدی در کنار محمود محمودی‌نیا نقش‌آفرینی می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد