درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20218صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 18 آذر 1394 - 15:04
روابط عمومی هیات های ورزشی نقش اساسی در توسعه ورزش استان دارند
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: روابط عمومی هیات های ورزشی نقش اساسی در توسعه ورزش استان دارند.
  

روابط عمومی هیات های ورزشی نقش اساسی در توسعه ورزش استان دارند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گردهمایی مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان یزد با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، حسینی مسئول هماهنگی واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیما و حجت الاسلام دهقانی رئیس باشگاه خبرنگاران یزد و رضا نارگانی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: روابط عمومی ها باید هدف های شاخصی را در هیات های ورزشی پیگیری کنند که دو این اصل مهم شناساندن چهره های موفق و مدال آور به عموم مردم و ارائه راهکارهای همگانی کردن و جذب مردم به ورزش است. مسعود شریعتی اظهار داشت: ما در اداره کل ورزش و جوانان جهت رشد و توسعه ورزش استان برنامه هایی در دست تدوین داریم که امیدواریم با کمک هیات های ورزشی و به خصوص روابط عمومی ها به اهدافمان خود دست پیدا کنیم. وی اضافه کرد: در سال جاری با توجه به رشد و حضور چشمگیر تیم های ورزشی استان در لیگ های کشوری انتظار داریم روابط عمومی هیات های ورزشی پییگیری های لازم در خصوص انعکاس به موقع و شناساندن اسپانسرها به عموم مردم انجام دهند تا ضمن ایجاد انگیزه در مدیران ، بازیکنان و کادر فنی تیم ها، بخش های خصوصی بیشتری به حضور در حمایت از رشته های مختلف ورزشی جذب شوند. مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه ضمن قدردانی از واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز یزد و باشگاه خبرنگاران که تلاش مجدانه ای در راستای پوشش رویدادهای ورزشی و انعکاس آن داشته اند گفت: انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی در رسانه ملی قطعا باعث رشد و توسعه استان و همچنین گام بلندی در سلامت اجتماعی خواهد بود. رضا نارگانی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هم در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت های این واخد ارائه داد و گفت: روابط عمومی ها بدون هیچ چشم داشتی و از روی عشق و علاقه در هیات های ورزشی فعالیت می کنند و قابل تقدیر است. در این جلسه حسینی مسئول هماهنگی واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز یزد اظهار داشت: ما در واحد اطلاعات و اخبار تمام تلاشمان را بکار خواهیم گرفت تا بخش عمده ای از فعالیت ها و رویدادهای ورزشی را پوشش دهیم.وی همچنین از روابط عمومی هیات های ورزشی خواست که کلیه برنامه های هیات مربوطه را در اسرع وقت اطلاع رسانی کنند. حجت الاسلام دهقانی رئیس باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این نشست با بیان اهداف این مرکز گفت: ما آمادگی این را داریم با نیروهای جوان و با انگیزه ای که داریم ، تمامی برنامه های ورزشی را پوشش داده تا رسالت خود را انجام داده باشیم.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد