درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20181صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 17 آذر 1394 - 12:11
تنزل جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌های دولتی یعنی فاصله انداختن بین مردم و مسؤولان
رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران در واکنش به تنزل جایگاه روابط‌عمومی در برخی از استانداری‌ها و سازمان‌های دولتی گفت: تنزل جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌های دولتی یعنی فاصله انداختن بین مردم و مسؤولان و این اقدام به معنای آنست که نمی‌خواهیم با افکار عمومی شفاف باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران در واکنش به تنزل جایگاه روابط‌عمومی در برخی از استانداری‌ها و سازمان‌های دولتی گفت: تنزل جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌های دولتی یعنی فاصله انداختن بین مردم و مسؤولان و این اقدام به معنای آنست که نمی‌خواهیم با افکار عمومی شفاف باشیم.
 
 وی با اشاره به اینکه فعالان روابط‌عمومی پس از سال‌ها تلاش و توجیه مسؤولان دولت‌های مختلف موفق به ارتقای جایگاه این نهاد شده‌اند افزود: بدیهی و طبیعی است که متخصصان روابط‌عمومی در برابر این اقدام ناپسند واکنش نشان داده و خواستار تجدیدنظر مدیران سازمان‌ها و استاندارانی شوند که چنین اقدامی را انجام داده و یا قصد انجام آن را دارند.
 
 کاظمی دینان با اشاره به جایگاه قانونی
روابط عمومی‌ها در ساختار سازمان‌ها گفت: بر اساس مصوبه سال 1364 هیئت محترم وزیران که توسط نخست‌وزیر وقت ابلاغ شد و همچنین ابلاغیه مرحوم دکتر حبیبی معاون اول وقت رئیس‌جمهور در سال 1374 مدیر روابط‌عمومی زیر نظر عالی‌ترین مقام دستگاه اجرایی فعالیت می‌کند.
 
 رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی افزود: تصویب‌نامه آخری هم که هیئت محترم وزیران در سال 86 و اصلاحیه مربوط به آن را در سال 91 صادر کرد منجر به ارتقای سطح روابط‌عمومی‌ها به مرکز شد و سطح سازمانی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در وزارت‌خانه‌ها و معاونت‌های رئیس‌جمهور به مرکز ارتقا و عنوان آنها به" مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی" اصلاح گردید.
 
 کاظمی دینان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید شخص رئیس‌جمهور محترم و اکثر وزراء نگاه مثبتی به روابط‌عمومی دارند افزود: لازم می‌دانم بخشی از پیام جناب آقای دکتر روحانی بمناسبت هفته روابط‌عمومی را برای ضمانت گفته خود یادآوری کنم که فرمودند: « بر این باورم که روابط عمومی‌ها باید مظهر و بازتابنده افکار، اراده و مطالبات به‌حق همه شهروندان کشور باشند و می‌توانند نقش بی‌بدیل و تعیین کننده در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان سازمان‌ها و نهادها و خصوصاً شناسایی و انعکاس مشکلات و موانع موجود کشور و همچنین مطالبات مردم ایفا کنند».
 
 رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور روابط‌عمومی‌ها می‌توانند نقش مهمی در مسیر حل مشکلات ایفا کنند از برخی از مدیرانی که با تصمیم نامناسب، سطح روابط‌عمومی را تنزل داده‌اند خواست در تصمیمشان تجدیدنظر کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد