درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20129صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 15 آذر 1394 - 11:56
10 مسئله ای که در 30 روز نخست روابط عمومی دیجیتال آموختم
نوشته آلیس ویلیامز - در حالی که روابط عمومی دیجیتال و روابط عمومی سنتی نیازمند تداوم و ارتباطات استراتژیک می باشند، اما تفاوت های قابل توجه ای در روابط عمومی دیجیتال وجود دارد. شما می بایست با تاثیرگذارن، وبلاگ نویسان و رسانه های حایز اهمیت به منظور عرضه بجای مطلب به آنها جهت کمک به برآوردن نیازشان در تولید مداوم داستان های دست اول و جالب برای خوانندگانشان ارتباط برقرار نمایید.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در حالی که روابط عمومی دیجیتال و روابط عمومی سنتی نیازمند تداوم و ارتباطات استراتژیک می باشند، اما تفاوت های قابل توجه ای در روابط عمومی دیجیتال وجود دارد. شما می بایست با تاثیرگذارن، وبلاگ نویسان و رسانه های حایز اهمیت به منظور عرضه بجای مطلب به آنها جهت کمک به برآوردن نیازشان در تولید مداوم داستان های دست اول و جالب برای خوانندگانشان ارتباط برقرار نمایید.


به لطف سوالات بی پایانی که می پرسیدم و صبر و همیاری که از تیم خود دریافت می نمودم در نهایت در کارم احساس راحتی نمودم. حس کردم چنانچه درک روشنی در خصوص چگونگی افزایش حضور دیجیتال یک نام تجاری داشته باشم و درک کنم به چه چیزی برای خلق و ترویج محتوا نیاز است این مسئله منجر به دسته بندی آنچه مشتریان بدنبال آن هستند، می گردد.


بدون فوت وقت در اینجا به مواردی که در طول 30 روز نخست روابط عمومی دیجیتال یاد گرفتم اشاره می کنم.


1. در ابتدا ممکن است خسته کننده به نظر برسد.
در هفته ی نخست آموزشم، آشکارا احساس ضعف نمودم. کاملا مطمئنم که یک لحظه با چشمان باز خواب رفتم. خودتان را آماده ی فراگیری برنامه هایی همچون باز سامو، باز استریم، گوگل آنالیز، و سایر سیستم عامل هایخبررسانی که شرکت تان احتمالاً از آن استفاده می کند، بنمایید. مقدمات آموزش دیدن در خصوص چگونگی استنباط تحلیل ها را فراهم آورید تا مشخص شود تلاش های روابط عمومی شما منجر به بازدید وب سایت مشتریان تان می گردد یا خیر. و در نهایت، آماده فراگیری تاریخچه و وضعیت کنونی بهینه سازی موتور جستجو(SEO) گردید. روابط عمومی دیجیتال بهینه سازی موتور جستجو را بیش از یک شیوه تحت تاثیر قرار می دهد، از اینرو لازم است اصول بهینه سازی موتور جستجو را بدانید تا چگونگی مساعدت کار شما برای هدف نهایی را درک کنید.


2. ایمیل های متعددی را ارسال می کنید.
امروزه ایمیل یک ابزار ارتباطی نهایی است و چنانچه در تلاشید آگاهی یک مشتری را گسترش دهید می توانید ایمیل های متعددی ارسال نمایید. در مورد ارسال 5 یا 10 ایمیل صحبت نمی کنم منظورم ارسال 15، 20 یا 25 ایمیل طی چند روز یا حتی بیشتر می باشد. هنگامی که در طول روز ایمیل های متعددی ارسال می کنید، بسیار ضروری ست مطمئن گردید به صورت متناوب مکث کرده و مجددا به ایمیل های خود رجوع کنید- به شخصه غلط های املایی شرم آوری مرتکب شدم که اگر کمی آهسته تر این کار را انجام می دادم هرگز رخ نمی داد.


3. روابط همه چیز است.
در دنیای روابط عمومی عموماً اذعان می شود: این که شما در روابط سنتی، دیجیتال، درون سازمانی و یا اداری هستید، در صدر اولویت ها قرار دارد. روابط می تواند باعث ضایع شدن و یا به ثمر رسیدن تلاش هایتان هم با مشتری و هم با همکارانتان گردد. شما قادر نخواهید بود همه امور را به تنهایی انجام دهید، به شخصه به میزان زیادی به تیم خود تکیه می کنم تا به من در اندیشه گشایی و تفکر در خصوص زوایای جدید موضوعات کمک کنند.


4. توییتر پادشاه است.
هنگام برقراری روابط با روزنامه نگاران و همکاران آنلاین، توییتر ابزاری شگفت انگیز است. در اکثر مواقع، یافتن آدرس ایمیل روزنامه نگاران تقریباً غیر ممکن است. از توییتر برای برقراری ارتباط با افرادی که ارتباط برقرار کردن با آنها به شیوه ی دیگر دشوار است، استفاده نمایید. توییتر شیوه ای عالی برای برقراری ارتباط حقیقی با مردم و در نهایت کسب آدرس های ایمیل آنها در زمانی که مناسب به نظر می رسد می باشد. در اکثر موارد، حتی می توانید آدرس ایمیل فرد را در بیوگرافی کاربر بیابید!


5. اعتمادسازی و آگاهی از نام تجاری مسئله مهمی است.
احتمالا این مورد را قبلاً که توجه ام را روی روابط متمرکز کردم حدس زده باشید، اما این مسئله زمانی صدق می کند که می گویند اعتمادسازی حایز اهمیت است. چنانچه در تلاشید ویرایشگری را متقاعد نمایید که داستانی جالب برای به اشتراک گذاشتن دارید، و یا در حال گفتن این نکته به یک روزنامه نگار هستید که نام تجاری شما شگفت انگیز است، چرا آنها باید به حرف شما اعتماد کنند؟ با مخاطبین خود روابط قوی برقرار نمایید و ثابت کنید منبع با ارزشی هستید که می تواند در صورت لزوم برای ایجاد مضامین بزرگ مورد اعتماد قرار گیرد.


6. شما همه چیز و همه موارد را می شناسید.
بسته به مشتری هایتان، احتمال آن وجود دارد که شما با نام تجاری آنها و هر چیز و هر آنچه بدان ها مربوط می شود آشنا گردید. به عنوان مثال، چنانچه شما نماینده ی نام تجاری می باشید که با شکلات تلخ سرو کار دارد، به احتمال زیاد شما به یک متخصص شکلات و هر چیزی که ارتباط اندکی با آن دارد مبدل می گردید. برای بروز ماندن دائماً به مطالعه می پردازید و در مورد آخرین تحولات حوزه ای کاریتان که لازم است بدانید تحقیق کرده و همچنین مقالات نوشته شده توسط روزنامه نگاران مورد علاقه خود را پیگیری می کنید.


7. گاهی ، مردم چندان اهمیت نمی دهند.
درسی دیرینه وجود دارد. گاهی، والدین شما به برنامه ی جدیدتان برای خوردن بستنی به عنوان شام زمانی که شش ساله هستید اهمیت چندانی نمی دهند. گاهی، کالج آیوی لیگ به درخواست بورس تحصیلی شما که شش هفته زمان صرف آن نمودید اهمیت نمی دهد و گاهی مردم هیچ اهمیتی به آنچه به آنها می گویید نمی دهند. برخی روزها این مسئله می تواند آزار دهنده و کاملا مأیوس کننده باشد، اما ضروری است پافشاری نمایید. اغلب، امکان دارد ایمیل شما در انبوه ایمیل ها به سادگی گم شود، به همین منظور ارسال یک ایمیل پیگیری دوستانه می تواند مفید باشد.


8. زمان و تلاش بسیاری صرف ایجاد یک مطلب برجسته می گردد.
هنگامی که در تلاشید مطالبی را به سایت های درجه یک ارسال نمایید، جلب توجه مردم زمانی که مقاله ای عملاً نوشته شده دارید بسیار آسان تر از ارسال مجموعه ای از نظرات مبهم خواهد بود. با این حال ایجاد مطالب خوب زمان و تلاش بسیاری می طلبد، بنابراین عاقلانه است که مبارزات خود را برگزینید. چنانچه شما بدنبال وب سایت ها و رسانه های خبری حقیقتاً 'بزرگ' هستید، زمان و تلاش مضاعف شما هنگامی که مطالب تان با اشاره ی مشتریان شما قرار داده می شود ارزشمند خواهد بود.


9. زمانبندی همه چیز است.
حتی اگر شما جالب ترین اخبار را در اختیار داشته باشید، گاهی این مسئله تماماً به شانس و اینکه آیا نظرتان به موقع است یا نه بستگی دارد. بله، احتمالاً شگفت انگیز خواهد بود که ارباب رجوع تان اخیراً یک خط جدید لباس شنا راه اندازی کرده در حالی که تنها مشکل آن این است که اکنون زمستان است. چنانچه شما وقت مضاعفی را صرف تفکر در خصوص چگونگی طرح بجا و مفید ایده های خود به آنها و خوانندگانشان نمایید، این کار حقیقتاً می تواند باعث نقض نظر شما و یا ارائه آن گردد.


10. در پایان روز، این مسئله واقعا با ارزش است.
با وجود تمام چالش ها و ناکامی های مختلفی که با شروع هر کار بوجود می آید، صادقانه می توانم بگویم که چالش ها و ناکامی های خودم را دوست دارم! به ویژه زمانی که نظراتم به گونه ای کاملاً استادانه به داستان بدل گشت و یا زمانی که به عنوان مقاله نویس در وب سایتی معتبر به نمایندگی از مارک های که نماینده ی آنها هستم پذیرفته شدم این مسئله ارزشمند گشت. در روابط عمومی هیچ لحظه ای کسل کننده تر از زمانی نیست که شما هر روز به برقراری و حفظ روابط ارزشمند ادامه می دهید.


از آنجا که این نکات تجربه های شخصی من در روابط عمومی دیجیتال می باشد، کنجکاوم تا در خصوص تجارب شما اطلاع کسب کنم. آیا سفر شما در روابط عمومی دیجیتال نیز منعکس مسیر من در این شاخه می باشد؟

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد