درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20088صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 14 آذر 1394 - 11:36
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:
رسانه ها مرجع تاثیرگذار در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف هستند.
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، گفت: رسانه ها مرجع تاثیرگذار در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، گفت: رسانه ها مرجع تاثیرگذار در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف هستند.

امید واحدی فر با اشاره به اینکه همایش وقف و رسانه امسال با شعار" وقف، رسانه، چشم انداز فرا رو" برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش با اهدافی همچون، تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه وقف و احیای این سنت در جامعه، ارتقای تعامل با اصحاب رسانه و تقویت همکاری‌ها، بررسی موانع و آسیب‌ها و فرآیندها همکاری‌های متقابل و ارائه راهکارها، بازگویی دستاوردهای همایش وقف و رسانه، بررسی ابعاد و زمینه‌های وقف‌های نوین و وقف جمعی و تجلیل از برگزیدگان و برترین‌های حوزه رسانه‌ای وقف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان به عنوان مرجع تاثیرگذار در تبلیغ فرهنگ وقف هستند، افزود: در همایش وقف و رسانه به چشم انداز فراروی اوقاف و امور خیریه در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با نگاه علمی، پژوهشی توجه ویژه‌ای می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به پیشینه همایش وقف و رسانه گفت: همایش وقف و رسانه با هدف ارتقاء سطح تعاملات وقف و رسانه برگزار شده است که آثار مثبت و ارزشمندی را در پی داشته و توانسته در عرصه اقبال اقشار مختلف مردم به فرهنگ وقف تاثیرات مثبت و ارزشمندی را در داشته باشد.

واحدی فر از برگزاری همایش وقف و رسانه در روز 16 آذرماه در محل سالن مجتمع فرهنگی ایثار بیرجند خبر داد و گفت: هفته وقف از چهارشنبه، 18 تا 24 آذرماه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود و عرصه وقف میدان مقدسی است که برخی جهادگونه با گذشت از سرمایه عمر خویش مدال پرافتخار واقف بودن را کسب می‌کنند.

وی به حضور فرهاد آئیش( بازیگر فیلم پردنشین) در همایش وقف و رسانه در استان اشاره کرد و یادآور شد: در همایش وقف و رسانه امسال از خبرنگاران فعال حوزه وقف و رسانه که در طی سال با این اداره همکاری خوبی داشته و در ترویج فرهنگ وقف تاثیرگذار بوده اند تجلیل می شود.

 

منبع: ستاد خبری اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد