درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20002صفحه نخست » دوشنبه، 9 آذر 1394 - 07:11
برندینگ اینترنتی: یوتیوب
ساخت و انتشار فیلم‌های تبلیغاتی در یوتیوب از جمله روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید محصولات و خدمات خود را به افرادی که تمایل چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، معرفی کنید.یوتیوب در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین موتورهای جست‌وجو در جهان به شمار می‌رود. چنانچه در این وب‌سایت عضو نیستید فرصت معرفی خود به میلیون‌ها نفر از مخاطبان این سایت را از دست می‌دهید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود کانال‌های تلویزیونی متعدد و پخش اینترنتی برنامه‌ها از طریق سرویس iplayer، حتی بی‌بی سی هم کلیپ‌های ویدئویی خود را در وب‌سایت یوتیوب قرار می‌دهد. یوتیوب یک سایت اینترنتی است که هرکسی می‌تواند با ساخت یک حساب کاربری در آن فیلم‌های کوتاه خود را در آن قرار دهد. چنانچه این فیلم‌ها جذاب باشد سریعا مورد توجه قرار گرفته و افراد بسیاری آن را مشاهده خواهند کرد. به بیان دیگر، افراد با دیدن ویدئو‌های جالب لینک آن را برای دوستان خود ارسال کرده و‌‌ آنها را به تماشای آن ترغیب می‌کنند یا اینکه لینک ویدئوی موردنظر را از طریق صفحه‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

 

ساخت و انتشار فیلم‌های تبلیغاتی در یوتیوب از جمله روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید محصولات و خدمات خود را به افرادی که تمایل چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، معرفی کنید.یوتیوب در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین موتورهای جست‌وجو در جهان به شمار می‌رود. چنانچه در این وب‌سایت عضو نیستید فرصت معرفی خود به میلیون‌ها نفر از مخاطبان این سایت را از دست می‌دهید.

 

ایده

چنانچه قصد مطرح کردن ویژگی‌ها و امتیازات برند و محصولات‌تان را دارید، می‌توانید با تهیه فیلمی کوتاه و آپلود کردن آن در وب‌سایت یوتیوب، اطلاعات موردنظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. چنانچه فیلم کوتاهی که آپلود کرده‌اید خوش ساخت و جالب باشد هزاران بیننده خواهد داشت و اگر از کیفیت و محتوای مناسبی برخوردار نباشید، به سرعت محو خواهد شد.

میان همهمه و بزرگنمایی تفاوت وجود دارد، همهمه زمانی اتفاق می‌افتد که مردم به صحبت کردن در مورد برند شما پرداخته‌اند، چرا که معتقدند ارزنده، مفید، سرگرم‌کننده و جالب است. اما بزرگنمایی زمانی ایجاد می‌شود که شما درباره محصولات و خدمات تان پرگویی کرده و مکرراً تبلیغ می‌کنید.

شما می‌توانید از وب‌سایت یوتیوب برای آپلود کردن تمامی تیزرهای تبلیغاتی قدیمی‌تان استفاده کنید، خصوصاً آن دسته از تیزرها که هرگز به‌صورت عمومی به نمایش درنیامده‌اند. آگهی تبلیغاتی ممنوع شده شرکت فورد با نام « Evil Twin » بهترین مثال در این زمینه به شمار می‌رود. مردم پس از دیدن این تیزر تبلیغاتی توقیف شده، تماشای آن را به دوستان خود نیز توصیه کردند.

«این آگهی را به دوست داران حیوانات نشان ندهید، اگرچه آنها واقعی نیستند اما تماشای آن ممکن است کار خوبی نباشد.» این جمله‌ای است که در آگهی فورد مطرح شد و به نظر می‌رسد دلیل استقبال کاربران، خنده‌دار بودن آن است.

 

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• به ویدئوهای پربازدید یوتیوب نگاه کنید و ببینید چه چیز در آنها موجب جلب توجه مخاطبان شده است.کامنت‌هایی را که کاربران در رابطه با این فیلم‌ها قرارداده‌اند، مشاهده کرده و سعی کنید ایده مناسبی جهت ساخت یک فیلم کوتاه دریافت کنید.

• بررسی کنید که رقبای شما چه می‌کنند. سپس با تولید یک محتوای مناسب در قالب یک فیلم کوتاه به معرفی برند خود و هویت آن بپردازید.

• شما می‌توانید یک کانال اختصاصی در وب‌سایت یوتیوب داشته باشید و آن را با لوگو و رنگ‌های رسمی و سازمانی خود شخصی‌سازی کرده و فیلم‌های تبلیغاتی‌تان را به منظور ارائه آنها به مشتریان‌تان در آنجا قرار دهید.

http://forsatnet.ir/

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد