درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:45   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2000صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 آبان 1391 - 08:57
مشاور عالی بین الملل مقام معظم رهبری/ رسانه ها نقش مهمی در حرکت بیداری اسلامی دارند
دکتر علی اکبر ولایتی در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با اشاره به  نقش مهم رسانه ها در کشورهای اسلامی افزود: رسانه ها برای نشان دادن واقعیت های جهان اسلام دوگونه عمل می کنند؛ برخی از رسانه ها در جهت انعکاس حقیقت آن چه که در جهان اسلام رخ می دهد حرکت کرده و برخی نیز برخلاف حقیقت حرکت کرده و به سمت منفی گرایی و طرح مسایل انحرافی می روند.
  

به گزارش ستاد خبری کنفرانس روابط عمومی،  دکتر علی اکبر ولایتی در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با اشاره به  نقش مهم رسانه ها در کشورهای اسلامی افزود: رسانه ها برای نشان دادن واقعیت های جهان اسلام دوگونه عمل می کنند؛ برخی از رسانه ها در جهت انعکاس حقیقت آن چه که در جهان اسلام رخ می دهد حرکت کرده و برخی نیز برخلاف حقیقت حرکت کرده و به سمت منفی گرایی و طرح مسایل انحرافی می روند.

مشاور عالی بین الملل مقام معظم رهبری تاکید کرد: واژه بهار عربی اصلا نمی تواند منعکس کننده حرکت بیداری اسلامی در جهان اسلام باشد و زمان طرح این گونه واژه ها گذشته و این رویکردهای انحرافی به دور از واقعیت و بیانگر عدم درک جریان های اسلامی در جوامع مسلمان است.

شایان ذکر است، در ابتدای این دیدار حسن بشیر دبیر علمی کنگره، ضمن ارایه گزارشی از اولین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که سال گذشته در مالزی برگزار شد، اهمیت برگزاری کنگره دوم را حائز اهمیت دانسته و گفت: علاوه بر مشارکت بسیاری از اساتید، اندیشمندان، مدیران و کارگزاران روابط عمومی از داخل کشور، شخصیت ها و کارگزاران روابط عمومی از سایر کشورها نیز در این کنگره شرکت خواهند کرد.

گفتنی است دکتر علی اکبر ولایتی دبیر کل کنفرانس بیداری اسلامی در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در باره «بیداری اسلامی و نقش رسانه ها» سخنرانی خواهندکرد.

دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و نهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در روزهای 18 و 19 آذرماه سال جاری با محوریت روابط عمومی اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد