درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 02:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19942صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 آذر 1394 - 11:08
عظیمی‌زاده خطاب به روابط عمومی‌های ادارات استان کرمان:
به رسانه‌ها خوراک فکری بدهید نه کارت هدیه
مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها، به معنی ارتباط مالی نیست تصریح کرد: چیزی که باید به رسانه‌ها داده شود خوراک فکری است نه کارت هدیه.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، "نقی عظیمی زاده" در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: روابط عمومی‌ها باید تمام تلاش خود در جهت رسیدن به اهداف خود بکار گیرند و جایگاه واقعی روابط عمومی را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید از ابزار الکترونیکی استفاده کنند ادامه داد: امروزه دیگر همانند قدیم از چاپ استفاده نمی‌کنند بلکه با ورود شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، روابط عمومی‌ها به سمت و سوی الکترونیکی شدن رفته‌اند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان تصریح کرد: استفاده از ابزارهای نوین فرصتی مناسب برای روابط عمومی ها می‌باشد که در غیر اینصورت چالشی بیش نخواهد بود.

عظیمی زاده افکارعمومی جامعه را مولفه مهمی در حرفه خبری دانست و اظهار کرد: توجه به افکار عمومی در تمام دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد و برای روابط عمومی‌ها نیز این امر باید بسیار مهم باشد.

وی اظهار کرد: ابزارهای امروزی بهترین راه برای شکل دادن افکار عمومی است و ما به راحتی می‌توانیم خدمات گسترده نظام را با استفاده از این ابزارها برای مردم روشن کنیم.

عظیمی با بیان اینکه روابط عمومی هر سازمان باید از تمامی خدمات دولت اطلاع داشته باشد در غیر اینصورت نمی تواند افکارعمومی را با خود همراه سازد تصریح کرد: تبیین سند توسعه ورزش، منشور همدلی انتخاباتی، اجرای طرح همیاران آب و ... از جمله خدمات دولت تدبیر و امید در استان کرمان است.

عظیمی زاده بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید سایت های اطلاع رسانی خود را به طور منظم بروز کنند در غیر اینصورت نه تنها موفق نخواهند بود بلکه جایگاه خود را از دست می دهند.

وی ضمن تشکر از خبرگزاری ایسنا، ایرنا ، فارس و ... در پوشش اخبار استانداری کرمان گفت: خبرنگاران این خبرگزاری‌ها بی وقفه اخبار استانداری را بدون هیچ چشم داشتی پوشش می‌دهند  که باید بگوییم این خبرگزاری‌ها در توسعه استان کرمان نقش و جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها، به معنی ارتباط مالی نیست تصریح کرد: چیزی که باید به رسانه‌ها داده شود خوراک فکری است نه کارت هدیه.

عظیمی زاده با بیان اینکه باید سطح روابط عمومی‌های ادارات استان کرمان بالا رود زیرا در پیشرفت کار بسیار تاثیر خواهد داشت تصریح کرد: کسی که به روابط عمومی علاقه ندارد داوطلبانه خارج شود زیرا روابط عمومی کاری بسیار سخت و سنگین است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: روابط عمومی سومین شغل سخت و زیان آور دنیا شناخته شده است بنابراین برای ماندن در این حرفه تنها علاقه لازم است .

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد