درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19864صفحه نخست » دوشنبه، 2 آذر 1394 - 15:10
یوفی؛ خانه تمام اهالی نمایشگاهی در جهان
یوفی ( UFI) به عنوان یک انجمن غیرانتفاعی براساس قانون فرانسه مصوب اول ژوئیه 1901 تاسیس شد و دفتر آن برای نخستین بار در سال 1925 میلادی در میلان گشایش یافت. در ابتدا نام آن اتحادیه نمایشگاه های بین المللی بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یوفی  UFI)) به عنوان یک انجمن غیرانتفاعی براساس قانون فرانسه مصوب اول ژوئیه 1901 تاسیس شد و دفتر آن برای نخستین بار در سال 1925 میلادی در میلان گشایش یافت. در ابتدا نام آن اتحادیه نمایشگاه های بین المللی بود.

بعدها، در 20 اکتبر 2003 در جلسه عمومی قاهره، نام آن به «یوفی» )انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی( تغییر یافت. اما در اکثر متن ها بیش تر از کلمه مخفف «UFI» در اشاره به انجمن استفاده می شود. دفتر اصلی یوفی، نیز اکنون در پاریس است. هدف اصلی یوفی، به عنوان مرکزی برای گفت و گوی اعضا و ارتقا و حمایت از اعضای یوفی و صنعت نمایشگاهی در جهان است. این سازمان به کارشناسان صنعت نمایشگاهی فرصت تبادل ایده ها و تجربیاتشان را می دهد. ضمن اینکه نمایشگاه های بازرگانی جهان را به عنوان ابزار بی نظیر ارتباطات و بازاریابی ارتقا می بخشد. یوفی همچنین برای اعضای خود تحقیقات و مطالعات ارزشمندی در زمینه صنعت نمایشگاهی فراهم می کند. هر عضو یوفی، نماینده این انجمن به شمار می آید و شرکت سهامی نمایشگا ه های بین المللی ایران نیز یکی از نمایندگان ج.ا.ایران در انجمن یوفی است. مدیران این انجمن براساس بند 9 )قوانین داخلی) انتخاب می شوند. تنها نمایندگان سازمان هایی که عضو کامل یوفی هستند )شامل برگزارکنندگان، صاحبان مراکز نمایشگاهی و شرک تهایی که همزمان برگزارکننده و صاحب مرکز نمایشگاهی هستند) می توانند به عنوان رییس هیات مدیره و نایب رییس هیات مدیره انتخاب شوند. رییس هیات مدیره و نایب رییس هیات مدیره باید از 2 کشور مختلف باشند. انتخاب رییس هیات مدیره و نایب رییس هیات مدیره هر 3 سال یک بار، در آخرین جلسه قبل از مجمع عمومی انجام می شود.

 

براساس ماده 10 قوانین داخلی، این انتخابات با رای گیری مکتوب انجام می شود. رییس هیات مدیره می تواند برای یک دوره دیگر بلافاصله پس از پایان مسئولیتش انتخاب شود.

 

پس از دوره کوتاهی، روسای هیات مدیره قبلی می توانند دوباره انتخاب شوند. مطابق بند 16 مقررات، اعضای یوفی در هر منطقه، روسای هیات مدیره و نایب های آنها را در منطقه خود انتخاب می کنند، با همان حق رای که برای انتخاب مجمع عمومی دارند. انتخاب رییس و نایب رییس مناطق چهارگانه، از طریق رای گیری مکتوب انجام می شود. حداقل15  روز قبل از تاریخ رای گیری، یوفی به طور کتبی اعضا را در جریان رای گیری قرار می دهد. این سازمان همچنین می تواند طرف سومی را برای تضمین سلامت و قابل اعتماد بودن رای ها تعیین کند که در این دوره حسابرس مستقل یوفی، به نام شرکت حسابرسی Sofideec برگه های رای را کنترل و صحت رای ها و نتیجه آن را اعلام کرد.

 

فرآیند انتخابات:

  1. فرآیند انتخابات با ارسال برگه کاندیداها برای اعضای کامل یوفی آغاز می شود. هر عضو کامل یا Full Memberدر صورتی که حق عضویت خود را پرداخت کرده باشد می تواند خود را به عنوان کاندیدا برای رییس، نایب رییس اول یا دوم معرفی کند.
  2. پس از مشخص شدن کاندیداها، برگه های رای برای اعضا ارسال می شود که شامل آدرس، شمار ه دورنگار و آدرس ایمیل به منظور ارسال پاسخ، نام سازمان رای دهنده همراه با تعداد رای و نام کاندیداهاست. رای دهندگان باید برگه ها را قبل از مهلت پایانی برای یوفی یا به طور مستقیم برای حسابرس مستقل یوفی که این بار شرکت حسابرسیSofideec  بود، ارسال کنند.
  3.  شرکت مستقل حسابرسی، صحت رای ها را کنترل و نتیجه آن را به یوفی اعلام می کند.
  4. یوفی، در نام های، نام عضو منتخب را به عنوان رییس یا نایب رییس اول یا دوم اعلام می کند.
  5.  پست مشخص شده، 2، 3 ماه پس از اعلام نتیجه انتخابات، در کنگره یوفی، به فرد منتخب تفویض می شود.

براساس بند 1/ 9 مقررات یوفی، نقش بخش های چهارگانه یوفی، رییس و نایب رییس آن به شرح زیر است:

* بحث درباره مشکلات خاص و ایده های مربوط به منطقه.

* تشویق همکاری میان اعضای منطقه

* افزایش تخصص گرایی اعضا به کمک برنامه های آموزشی یوفی

* کمک و آموزش اعضای جدید در زمینه مسئولیت های آنها در یوفی

* پیشنهاد موضوعات مورد علاقه به هیا تمدیر ه یوفی

* توسعه یوفی در منطقه و تشویق سازمان های جدید به پیوستن به یوفی

* ارائه پیشنهاد به مدیرعامل یوفی درباره مسائل مربوط به عضویت

* ارائه پیشنهاد به مدیرعامل و رییس منطقه درباره فعالیت های منطقه

 

منبع: روزنامه گسترش صمت – شماره 371

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد