درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19818صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 1 آذر 1394 - 11:37
کمبودها و حاشیه‌های عجیب و غریب تیم ملی را به شدت آزار می‌دهد
گرفتاری‌های باورنکردنی!
تیم ملی فوتبال ایران این روزها با مشکلات عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می‌کند؛ گرفتاری‌هایی که خیلی از آنها به هیچ‌وجه در شأن یکی از قدرتمندترین تیم‌های ملی قاره نیست. فراموش نکنیم تیم ایران در دو سال گذشته همواره عنوان بهترین تیم آسیایی رنکینگ فیفا را در اختیار داشته، اما امکانات و شرایط این تیم به هیچ‌وجه تناسبی با جایگاه پرطمطراقش نداشته است.
  

گرفتاری‌های باورنکردنی!

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، همه جای دنیا تیم‌های ملی فوتبال به‌عنوان مجموعه‌هایی که در ویترین ورزش هر کشور قرار دارند، مورد توجه ویژه هستند، اما در ایران ظاهرا چنین وضعی وجود ندارد. کافی است به یاد بیاوریم باوجود همه وعده و وعیدهایی که داده می‌شد، مسوولان مربوطه حتی نتوانستند یک پرواز چارتر به مقصد گوام برای تیم ملی کشورمان بگیرند تا در نهایت شاگردان کی‌روش مجبور شوند با بیش از 30 ساعت پرواز به این جزیره ناشناخته برسند.

حالا بماند که برخی ضعف‌ها باعث شد تعدادی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی کشورمان موفق به اخذ ویزای گوام نشوند. بله؛ شاید ما در مقابل این تیم درجه سه آسیایی نیازی به همه بضاعت‌مان نداشتیم، اما اولا این نمی‌تواند توجیهی برای ضعف‌ها و کم‌کاری‌ها باشد و ثانیا سرمربی تیم در صورت در اختیار داشتن همه موجودی‌اش، قطعا در چنین مسابقاتی می‌تواند تدابیر تاکتیکی‌اش را مورد آزمایش قرار بدهد. در عین حال اما، بازی با گوام نقطه پایان بحران‌های تیم ملی نبود؛ چه اینکه پس از صعود ایران از مرحله پیش مقدماتی و بازگشت پردردسر شاگردان کی‌روش به تهران، حالا به تدریج از برخی مشکلات دیگر این تیم رونمایی می‌شود.

لغو یک اردوی مهم به‌خاطر بی‌پولی؟
مربیان لیگی بسیاری از اوقات از فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی به‌خاطر تعطیلی‌های لیگ گله می‌کنند؛ آنچه البته کم‌وبیش غیرقابل اجتناب است و به هر حال مسابقات ملی هم طبق تقویم فیفا باید برگزار شود. این بار اما، تعطیلی پیش روی لیگ ایران ربطی به تیم بزرگسالان ندارد و در اثر حضور تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی المپیک رخ خواهد داد. در عین حال این می‌توانست یک فرصت عالی برای کی‌روش باشد تا با استفاده از تعطیلات اجباری، اردوی بزرگسالان را هم تشکیل بدهد و بازیکنان جدیدی را آزمایش کند. به ویژه از آن جهت که تعطیلات مزبور مقارن با روزهای فیفا نیست و طبعا لژیونرها نمی‌توانند در آن حاضر باشند، این موقعیت می‌توانست در اختیار استعدادهای لیگی قرار بگیرد.

در همین راستا کی‌روش درخواست برگزاری یک اردوی تدارکاتی در ابوظبی را برای اواخر آذرماه ارائه کرد، اما حالا شنیده می‌شود این اردو و متعاقب آن برگزاری دو بازی دوستانه با تیم‌های اروپایی در آستانه لغو قرار دارد. دیروز خبرگزاری‌های زیادی این موضوع را بازتاب دادند. مثلا می‌توانید بخشی از مطلب خبرگزاری تسنیم را بخوانید: «تیم ملی فوتبال کشورمان که تا فروردین‌ماه 95 بازی رسمی در برنامه‌اش ندارد، قرار بود به اردوی امارات برود. برنامه‌ریزی‌های کادرفنی تیم ملی برای اردوی امارات، برگزاری دو دیدار دوستانه با دو تیم باشگاهی اروپایی بود. با این وجود با توجه به مشکلاتی که پیش آمده، اختلافاتی که بین کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال وجود دارد و البته مساله مهم‌تر که مشکلات مالی است، اردوی تیم ملی در امارات لغو شد. این اردو به شرطی برگزار خواهد شد که فدراسیون فوتبال بتواند مشکلات مالی را برطرف کند

وقتی پیراهن طارمی با «سشوار» آماده شد!
شاید باورنکردنی باشد که تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران، گاه حتی برای تهیه لباسش در مسابقات رسمی هم مشکلاتی دارد! مثلا مهدی طارمی در حالی در بازی با گوام پیراهن شماره 9 را پوشید که در مسابقات قبلی ملی با شماره 17 به میدان رفته بود. دلیل این تغییر شماره، شگفت‌انگیز است. آن را به روایت سایت «ورزش‌سه» بخوانید: «با توجه به جنس پیراهن تیم ملی، ملی‌پوشان در همه بازی‌ها در پایان نیمه اول پیراهن خود را تعویض می‌کنند و در نیمه دوم با پیراهن جدیدی به میدان می‌روند. علت این کار سنگین شدن پیراهن در نیمه اول به واسطه تعرق بازیکنان است. این مساله در گوام با توجه به ساعت بازی به‌صورت جدی‌تری وجود داشت. با این حال تیم ملی در حالی مقابل گوام قرار گرفت که 3 دست پیراهن از پیراهن‌های شماره‌گذاری شده را به همراه نداشت. 17، 3 و 9. کادرفنی تیم ملی تصمیم می‌گیرد طارمی در بازی گوام 9 بپوشد چرا که با توجه به اینکه پیراهن شماره 19 در اختیار کاوه رضایی است در صورت پارگی پیراهن یا خونی شدن آن، پیراهن کاوه رضایی از روی نیمکت با یک چسب سفید تبدیل به شماره 9 بشود و در اختیار طارمی قرار بگیرد. مهدی طارمی بعد از بازی خوبش در نیمه اول بازی گوام در حالی در نیمه دوم وارد زمین شد که تدارکات تیم ملی با سشوار زدن به پیراهن او بین دو نیمه سعی کرد دوباره لباس طارمی را خشک شده در اختیار او قرار بدهد. البته این اتفاق دور از چشم کی‌روش رخ داد که به اندازه کافی از این اتفاقات عصبانی بود

چه کسی گفت سرطان؟
بلافاصله بعد از بازگشت کاروان تیم ملی از گوام، برخی از سایت‌های خبری گزارشی در مورد ابتلای کارلوس کی‌روش به سرطان معده را منتشر کردند؛ گزارشی که از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال با لحنی تند تکذیب شد. آنها عقیده دارند مربی پرتغالی فقط کمی کسالت دارد، اما این مشکل به هیچ‌وجه سرطان نیست. در این شرایط خود کی‌روش هم سکوت کرده، اما در عین حال دیروز خبرگزاری خبرآنلاین گزارشی در مورد خشم شدید او به‌خاطر انتشار این خبر را روی خروجی‌اش گذاشت.

در بخشی از این گزارش می‌خوانیم: «کی‌روش در جلسه‌اش با کفاشیان به شدت گلایه کرد که چرا چنین اخباری برایش درست می‌کنند تا خانواده‌اش نگران باشند. آنها که کارلوس را می‌شناسند می‌دانند او روی انتشار مسائل خانوادگی‌اش بسیار حساس است. دوست ندارد کسی چیزی درباره زندگی‌اش بداند؛ حتی اگر مریض باشد. کی‌روش در ماه‌هایی که با دل دردهای شدید روبه‌رو بود، مقابل دوربین می‌نشست و یک بار هم نمی‌گفت مریض است. حتی وقتی همسر سابقش مرد و او در لیسبون بود، به کفاشیان گفت هیچ‌کس نباید این خبر را بفهمد. حالا پس از انتشار خبری درباره ابتلای او به سرطان و تاکید همه بر سالم بودنش، پیداست که از همه می‌خواهد به او بگویند چه کسی مقصر است.» باید دید با این همه مشکل جورواجور و عجیب و غریب، چه آینده‌ای انتظار تیم ملی کشورمان را می‌کشد؟


با مرخصی کی‌روش موافقت شد
فدراسیون فوتبال با مرخصی کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی موافقت کرد. علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: «کی‌روش با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و مشکل خاصی نیست، هرچند او گلایه‌هایی دارد و قبل از بازی با گوام هم پیغام‌هایی را به ما داده بود. او برای پیگیری مسائل درمانی‌اش درخواست مرخصی داشت که مخالفت شد و همین مساله باعث ناراحتی ایشان شده بود. در نشست اخیر با توجه به دلایلی که ذکر کرد و بازی نداشتن تیم ملی تا فروردین 95 با مرخصی‌اش موافقت شد و مشکلات تا حدود زیادی حل شد. فقط می‌ماند بحث امکانات و مسائل مربوط به کمپ و اردوها که باید بیشتر در این زمینه تلاش کنیم

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3636

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد