درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1975صفحه نخست » سه شنبه، 23 آبان 1391 - 12:22
درک واقعیت از چشم رسانه‌ها
محبوبه ذالیانی
  

«در دنیای امروز، مردم از چشم رسانه‌ها واقعیات دنیا را درک می‌کنند. رسانه‌های مکتوب و بخصوص روزنامه‌ها تأثیرات و کارکردهای عمیق‌تری در ایجاد و شکل‌دهی عقاید، باورها، نظرات و هدایت افکار عمومی به عهده دارند، چرا که تحلیل مردم تحت تأثیر تحلیل اقلیت فعال جامعه است که این اقلیت بیشتر تحت تأثیر رسانه‌های مکتوب است.»
 اینها گفته‌های دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، دکترای ارتباطات و از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با نقش رسانه در مهندسی اذهان عمومی است. وی مؤلف 10 جلد کتاب در حوزه‌های مدیریت روابط عمومی و تبلیغات است که از جمله این کتاب‌ها می‌توان به «جامعه‌شناسی تبلیغات»، «مدیریت علمی روابط عمومی» و «اصول مشتری‌مداری» اشاره کرد.
 مؤلف کتاب‌های «تشریفات هتل» و «اصول و آداب تشریفات» درباره راه‌های مطبوعات برای جذب مخاطب رسانه‌ای افزود: «در واقع مطبوعات از تکنیک‌های روزنامه‌نگاری برای جلب افکار عمومی و تحت تأثیر قرار دادن مردم استفاده می‌کنند، تکنیک‌های قدیمی تکرار و تأکید، برجسته‌سازی و بزرگنمایی از جمله معمول‌ترین این تکنیک‌ها است.»ناگفته نماند 3 کتاب از کتاب‌های این مؤلف و دانش‌آموخته ارتباطات به عنوان کتاب‌های سال حوزه روابط عمومی انتخاب شد. دکتر یحیایی که تجربه سردبیری روزنامه را نیز در کارنامه خود دارد، معتقد است: «شاید رسانه‌ها نتوانند به مردم بگویند چگونه فکر کنند، اما این توانایی را دارند که بگویند به چه فکر کنند.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد