درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 03:13   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1975صفحه نخست » سه شنبه، 23 آبان 1391 - 11:46
درک واقعیت از چشم رسانه‌ها
محبوبه ذالیانی
  

«در دنیای امروز، مردم از چشم رسانه‌ها واقعیات دنیا را درک می‌کنند. رسانه‌های مکتوب و بخصوص روزنامه‌ها تأثیرات و کارکردهای عمیق‌تری در ایجاد و شکل‌دهی عقاید، باورها، نظرات و هدایت افکار عمومی به عهده دارند، چرا که تحلیل مردم تحت تأثیر تحلیل اقلیت فعال جامعه است که این اقلیت بیشتر تحت تأثیر رسانه‌های مکتوب است.»
 اینها گفته‌های دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، دکترای ارتباطات و از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با نقش رسانه در مهندسی اذهان عمومی است. وی مؤلف 10 جلد کتاب در حوزه‌های مدیریت روابط عمومی و تبلیغات است که از جمله این کتاب‌ها می‌توان به «جامعه‌شناسی تبلیغات»، «مدیریت علمی روابط عمومی» و «اصول مشتری‌مداری» اشاره کرد.
 مؤلف کتاب‌های «تشریفات هتل» و «اصول و آداب تشریفات» درباره راه‌های مطبوعات برای جذب مخاطب رسانه‌ای افزود: «در واقع مطبوعات از تکنیک‌های روزنامه‌نگاری برای جلب افکار عمومی و تحت تأثیر قرار دادن مردم استفاده می‌کنند، تکنیک‌های قدیمی تکرار و تأکید، برجسته‌سازی و بزرگنمایی از جمله معمول‌ترین این تکنیک‌ها است.»ناگفته نماند 3 کتاب از کتاب‌های این مؤلف و دانش‌آموخته ارتباطات به عنوان کتاب‌های سال حوزه روابط عمومی انتخاب شد. دکتر یحیایی که تجربه سردبیری روزنامه را نیز در کارنامه خود دارد، معتقد است: «شاید رسانه‌ها نتوانند به مردم بگویند چگونه فکر کنند، اما این توانایی را دارند که بگویند به چه فکر کنند.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد