درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:49   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19666صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 25 آبان 1394 - 12:15
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: ارتقای سواد رسانه ای درمیان فعالان روابط عمومی ضروری است
مشاور مدیر عامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی را متاثر از ارتقای سطح و جایگاه روابط عمومی در کل کشور دانست و گفت: افزایش ارتقای سواد رسانه ای در فعالان این عرصه در اولویت است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیر عامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی را متاثر از ارتقای سطح و جایگاه روابط عمومی در کل کشور دانست و گفت: افزایش ارتقای سواد رسانه ای در فعالان این عرصه در اولویت است.


به گزارش "شارا" به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،جلسه هم اندیشی و تبادل نظر شوراهای مناطق روابط عمومی های کشور از طریق سیستم ویدئو کنفرانس با حضور روسا و کارشناسان روابط عمومی های بخش بیمه ای و درمانی سراسر کشور در محل ستاد ادارات کل بیمه ای استانها برگزار شد.


در این جلسه ، امیر عباس تقی پور مشاور مدیر عامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه کار روابط عمومی کاری بسیار دشوار و پر استرس است، اظهار داشت: فعالیت در حوزه روابط عمومی اگر با عشق و علاقه همراه نباشد هیچ توفیقی در این زمینه حاصل نخواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی آمیخته ای از هنر ، صنعت و علم است، تصریح کرد: بر همین اساس می توان گفت روابط عمومی مجموعه ای ازدانش و مهارت ها را شامل می شود.
وی اظهار داشت: جا دارد صمیمانه از زحمات همکاران روابط عمومی تقدیر و تشکر شود.


مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به جایگاه روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۰ سال است که حوزه روابط عمومی در کشور فعالیت دارد اما متاسفانه مجموع کتب منتشر شده در این حوزه بسیار ناچیز بوده . البته این تعداد نیز یا کپی یا ترجمه هستند.


تقی پور با بیان اینکه تا حدود ۱۲ سال پیش روابط عمومی در سازمان ها جایگاه خوبی نداشت، اضافه کرد: این امر طی سالیان اخیر متاثر از ورود و بکارگیری تکنولوژی های نو قرار گرفت و در این مسیر روابط عمومی الکترونیک و روابط عمومی مجازی موجب شد جایگاه این حوزه ترمیم یابد.


وی به تاثیرگذارتر شدن نقش روابط عمومی ها در سازمان ها اشاره کرد و گفت: سرعت تغییرات تکنولوژیکی به میزانی زیاد بوده است که روابط عمومی ها مجبور شدند همگام با این سرعت علمی تر و عملی ترحرکت کنند و این امر موجب شد نقش روابط عمومی در سازمان ها جدی تر شود.


وی ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی را متاثر از ارتقای سطح و جایگاه روابط عمومی در کل کشور دانست و افزود: پاسخگوئی در سازمان تامین اجتماعی یکی از راهبردهای مدیریتی به شمار می رود. پاسخگویی نسبت مستقیم با روابط عمومی دارد کار رسانه ای است و در واقع مجموعه ای از تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطی و رسانه ای منجر به پاسخگویی صحیح می شود.


وی بر فعالیت موثر روابط عمومی ها در سطح استان های مختلف اشاره و تاکید کرد: روابط عمومی ها در سطح استان ها نقطه تماس سازمان با شرکای اجتماعی به شمار می روند و باید فعالیت موثری داشته باشند.
وی متذکر شد: باید توجه داشت این نقطه تماس صرفا به معنی ایجاد یک ساختار فیزیکی نیست البته در این زمینه برنامه هایی برای ارتقای تشکیلات روابط عمومی در ادارات زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی در حال پیش بینی است.


تقی پور با اشاره به ارتقای سطح کمی و کیفی روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی، ادامه داد: مهمترین مسئله در روابط عمومی آموزش است اما متاسفانه به دلیل غرق شدن در روزمره گی ها و علیرغم همه تلاش ها در این باره غفلت شده است.


وی ارتقای سطح سواد رسانه ای درمیان فعالان این عرصه را مهم دانست و ادامه داد: فعالیت آگاهانه تر، عملیاتی تر و موثرتر موجب ارتقای جایگاه روابط عمومی در ادارات و سازمان ها می شود.


در پایان این جلسه هریک از روسا و کارشناسان مناطق ۱ و ۲ و ۳ و همچنین روسا و کارشناسان روابط عمومی بیمه ای و درمان مناطق ۴، ۵ و ۶ به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد