درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 19:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19653صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 25 آبان 1394 - 10:59
اجرای پروژه کارت شهروندی بانک شهر در تمام تاکسی‌های خطی تهران؛ تا پایان سال
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، از اجرای طرح پرداخت کرایه تاکسی در همه تاکسی‌های خطی تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: این طرح به زودی در تاکسی‌های خطی صادقیه به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
  

اجرای پروژه کارت شهروندی بانک شهر در تمام تاکسی‌های خطی تهران؛ تا پایان سال

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، احمد درخشنده، با اشاره به  تلفیق فضای پذیرندگی کارت بلیط تهران و همچنین کارتcity pay بانک شهر اظهار کرد: بانک شهر با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، پروژه استفاده از کارت بلیط‌ های تهران و کارت شهروندی city pay در تاکسی‌های خطی تهران را فعال کرده است که در این راستا این پروژه در گام نخست و به صورت آزمایشی در 100 تاکسی خطی صادقیه فعال خواهد شد.
وی افزود: با اجرای این طرح، هر راننده تاکسی می‌تواند از طریق کارت خود، دستگاه پذیرنده را فعال کند تا کرایه تاکسی به صورت مجزا برای هر راننده واریز شود.
درخشنده خاطر نشان کرد: کرایه هایی که به این طریق از مسافران دریافت می‌شود، بر اساس نرخ مصوب شورای شهر است و با هر تغییر در این نرخ، در این سیستم نیز کرایه جدید تعریف می‌شود
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در ادامه تصریح کرد: هم اکنون این سیستم در تاکسی‌های تهران، همدان، شیراز و تبریز ،کرج و قرچک ورامین به زودی اجرایی خواهد شد.
به گفته وی، استفاده از کارت بلیط فقط در تهران قابل استفاده است اما از طریق کارت‌های city pay بانک شهر این امکان در سطح کشور که این فضا برای آن تعریف شده است، قابل انجام است.
درخشنده خاطر نشان کرد: تا پایان سال 15000 تاکسی خطی در سطح تهران به این سامانه مجهز خواهند شد و به زودی از طریق کارت‌های شهروندی این امکان در نانوایی ها و سوپر مارکت ها نیز قابل اجراست.
گفتنی است طراحی این سامانه به صورت کامل بومی بوده و با استفاده از دانش مهندسان داخلی اجرایی شده است.

 

 

منبع: فراز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد