درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 13:37   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1957صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 آبان 1391 - 14:51
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی/ روابط عمومی ها در ایران به قانون نیاز ندارند بلکه مشکل در اجرا دارند
محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه روابط عمومی در ایران ناشناخته است و جایگاه قابل قبولی ندارد و برگزاری این کنگره ها می تواند جایگاه روابط عمومی را ارتقاء ببخشد.
  

روابط عمومی ها در ایران به قانون نیاز ندارند بلکه مشکل در اجرا دارند.
 محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه روابط عمومی در ایران ناشناخته است و جایگاه قابل قبولی ندارد و برگزاری این کنگره ها می تواند جایگاه روابط عمومی را ارتقاء ببخشد.
 وی در ادامه در تبیین جایگاه روابط عمومی در ایران اظهار داشت: روابط عمومی در ایران تعریف و تبیین نشده است و به تعاریف ارایه شده نیز توجهی نمی شود. در ادارات و سازمان ها روابط عمومی ها صرفا به عنوان مرکز اطلاع رسانی استفاده می شود در حالی که کارکرد آن ها فراتر است و باید جایگاه فاخری داشته باشند و در این جایگاه بایستی از افراد کارآمد و توانمند استفاده شود و نگاه به روابط عمومی ها باید برنامه ای، تحلیلی و تبیینی باشد.
 نایب رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی بایستی قوای مققنه، مجریه، قضائیه و همچنین تمامی دستگاه ها و نهادها حضوری فعال، موثر و اثرگذار داشته باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد