درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19533صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 21 آبان 1394 - 10:57
نه گام برای شروع یک کسب‌وکار موفق
در اینجا 9 روش معرفی می‌شود که شما با استفاده از آنها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که برای شروع کسب‌وکار خودتان آماده‌اید، به‌طوری‌که بالاترین شانس موفقیت را به خودتان بدهید. این‌ روش‌ها از پرفروش‌ترین کتاب «معادله کارآفرین» اقتباس‌شده‌اند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا 9 روش معرفی می‌شود که شما با استفاده از آنها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که برای شروع کسب‌وکار خودتان آماده‌اید، به‌طوری‌که بالاترین شانس موفقیت را به خودتان بدهید. این‌ روش‌ها از پرفروش‌ترین کتاب «معادله کارآفرین» اقتباس‌شده‌اند.

1- اهداف خودتان را تعریف و ارزیابی کنید.
اگر نمی‌دانید که به کجا می‌خواهید برسید، نمی‌توانید برای آن مسیری تعیین کنید. علاوه‌بر این، اگر هدف دارید، شما نیاز دارید که بدانید که آیا مسیرتان مستقیم‌ترین راه، برای دستیابی به آنچه می‌خواهید، هست یا خیر.

در مورد اینکه چرا واقعا می‌خواهید یک کسب‌وکار شروع کنید، سوالات دشواری از خودتان بپرسید. آیا شما به دنبال این هستید که به‌سرعت ثروتمند شوید؟ آیا شما می‌خواهید که استعدادتان، ایده محصول یا خدمت جدید را نشان دهید؟ آیا از اعتبار گرفتن رئیستان به خاطر کارهایی که شما انجام می‌دهید، خسته شده‌اید؟ این نوع اهداف ممکن است شما را به مسیر بدی هدایت کنند. از سوی دیگر، اگر شما ایده راه‌اندازی یک نهاد را دوست دارید، عاشق ارائه خدمات به مشتریان هستید و اگر در کارها و مسوولیت‌های مختلف موفق هستید، کارآفرینی می‌تواند راه مناسبی برایتان باشد.

2- مقداری پول نقد ذخیره کنید. هزینه شروع یک کسب‌وکار در بسیاری از صنایع به‌صورت قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافته است. بااین‌حال، این تنها بخشی از داستان است. کسب‌وکارها اغلب چند سال زمان می‌برند تا پایه محکمی به دست آورند، بنابراین شما برای شروع کسب‌وکار به پول کافی نیاز دارید، هنگامی‌که کسب‌وکارتان تثبیت‌شده و قادر به ادامه است، درآمد و هزینه‌های خود را اداره کنید. اگر خودتان پول‌ندارید، بررسی کنید که آیا به سرمایه معتبر دسترسی دارید یا خیر. رکود، تضمین تامین مالی را مشکل‌تر کرده است و شما نمی‌خواهید که کسب‌وکار سه‌ماهه داشته باشید و مجبورید تصمیم بگیرید که کسب‌وکار خود را حفظ کنید.

3- تجربه‌های مرتبط کسب کنید. مدیریت کارمندان و فروشندگان به‌نوعی مهارت نیاز دارد که شما قبل از شروع کسب‌وکارتان باید آن را بیاموزید. همچنین شما نیاز دارید بدانید که صنعت داخلی و خارجی شما شامل ابعادی مانند بازاریابی، حسابداری و غیره است که حتی ممکن است شما با آنها آشنا نباشید یا آنها را دوست نداشته باشید. تجربه ندارید؟ وقت خود را صرف کار کردن در یک سازمان مشابه کنید، در صنعت خود از کسی که مالک کسب‌وکار است دنباله‌روی کنید یا در شب یا تعطیلات آخر هفته در یک کسب‌وکار قابل‌مقایسه، کار بگیرید. قبل از شروع کار در سازمان خودتان، ابتدا آزمایشی کارکنید.

4- شبکه اینترنتی خود را بسازید. اگر شما بسیاری از افراد را نمی‌شناسید یا اینکه نمی‌توانید مخاطبان خودتان را علاقه‌مند کنید، این دقیقا زمانی است که باید برای ایجاد یک شبکه اینترنتی محکم، تمرکز کنید.ارتباطات قوی می‌تواند مشاوره‌های ارزشمندی در زمینه کسب‌وکار ایجاد کند و مقدمه‌ای برای به دست آوردن مطلوب‌ترین تامین مالی، قیمت‌ها، شرایط و ضوابط عرضه‌کنندگان کسب‌وکار و خدمات حرفه‌ای فراهم ‌کند. ارتباطات بهترین منبع بازاریابی و مراجعه مشتریان است که برای کسب‌وکار جدید حیاتی است.

5- خودتان را بشناسید. آیا شما وضع موجود را ترجیح می‌دهید و دوست دارید که از حوادث غیرمنتظره دوری‌کنید؟آیا شما می‌توانید پستی‌وبلندی‌های زندگی را کنترل کنید؟ آیا پس‌انداز و حساب بانکی شما توانسته است ضعف‌های وضعیت مالی را به‌خوبی کنترل کند؟ اگر شما فردی هستید که ثبات و کنترل را دوست دارید یا اینکه ترجیح می‌دهید که همه‌چیز برنامه‌ریزی‌شده باشد، مسیر پرپیچ‌وخم کسب‌وکار جدید ممکن است برای شما مناسب نباشد. قبل از اینکه کاری انجام دهید در مورد شخصیت خودتان صادق باشید.

6- با وکیل‌تان ملاقات کنید. اگر شما قصد دارید وارد کسب‌وکاری شوید که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم در رقابت با کارفرمای فعلی شما است یا قصد دارید که با مشتریان و مخاطبان قبلی تماس بگیرید، بسته به قراردادهایی که با کارفرمای فعلی یا سابق خود امضا کرده‌اید، ممکن است در مضیقه باشید. برای روشن کردن وضعیت خود یا برای دانستن اقداماتی که برای جلوگیری از هرگونه شرایط قانونی دست‌وپا گیر باید انجام دهید با وکیل خود مشورت کنید.

7- با احتیاط رقابت کنید. قبل از اینکه کارآفرینی را شروع کنید نگاه دقیقی به بازار و رقابت خودتان بیندازید. آیا بازار شما از کسب‌وکارهای موفق اشباع‌شده است؟ آیا صنعت شما با بسیاری از کسب‌وکارهای بد که سابقه بدی را توسعه داده‌اند، تصرف‌شده است؟ اینکه چگونه کسب‌وکار شما موفق خواهد شد متاثر از هردو رقبای خوب و بد است. شما به بازار و نام تجاری کسب‌وکارتان برای اینکه بالاتر از رقبای خوب و بدتان ظاهر شوید، نیاز خواهید داشت.

8- مقیاس‌پذیری ایده‌های خود را امتحان کنید. بیشتر کسب‌وکارهای موفق بر خودکارسازی (اتوماسیون) و هیات نمایندگان تکیه می‌کنند.آیا دیگر کارمندان قادر به انجام کارهای شما هستند؟ اگر نه، آیا شما می‌توانید به شکل ساده‌ای به آنها آموزش دهید؟ اگر کسب‌وکار شما فقط متکی به مهارت‌های شماست، ممکن است که شما شغل موفقی داشته باشید اما این ممکن است آن فرصت کسب‌وکاری که به دنبال آن بودید نباشد.

9- اول بفروشید! بسیاری از کارآفرینان پول و زمان خود را صرف ساختن فروشگاه‌های خرده‌فروشی، ساخت محصولات یا ارائه خدمات درحال‌توسعه می‌کنند بدون اینکه واقعا عملی بودن این بازار را ارزیابی کنند. قبل از اینکه سرمایه‌گذاری زیادی انجام دهید، ببینید که آیا شما می‌توانید علاقه افراد را جلب کنید یا خیر (در قالب سفارش‌های خرید، سپرده و ...). اگر بیشتر به محصولات ارائه‌شده خود تمرکز کنید، کمتر در معرض خطر هستید. اما اگر کوچک‌ترین توجهی به دست نیاوردید، ممکن است بخواهید قبل از اینکه همه زمان و تلاشتان را سرمایه‌گذاری کنید، قیمت‌ها و الگوی کسب‌وکارتان را بازبینی کنید. زمان‌بندی و تلاش‌های روبه‌جلو برای افزودن شانس شما در داشتن آنچه دلخواهتان است، به شما کمک خواهد کرد که از داشتن یکی از آن کسب‌وکارهایی که درصد شکست بالایی دارند، جلوگیری کنید.

Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/960666/#ixzz3rG4loqsU
مترجم: سیده محبوبه حسینی
منبع: Entrepreneur

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد