درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1953صفحه نخست » شنبه، 20 آبان 1391 - 20:31
دیپلماسی عمومی و روابط عمومی
هلر و لیزا پرسون
  

مقایسه روابط عمومی و دیپلماسی عمومی هم جالب و هم ضروری است. الزام جداگانه روابط عمومی در فراهم کردن اطلاعات برای مردم یک کشور دموکراتیک در مورد اقدامات و انگیزه های دولت ها و الزام دیپلماسی عمومی در تحریف ادراک مردم سرتاسر جهان برای تامین منافع یک ملت، ظاهرا می تواند با یک الزام مشترک برای ارتباطات سازگار و مداوم یک ملت چه در زمینه داخلی و چه خارجی جایگزین شود. تفاوت های بنیادین بین روابط عمومی و دیپلماسی عمومی می تواند با مقایسه الزامات اصلی، اهداف و مخاطبین عمده مشخص شود.

هدف اصلی روابط عمومی اطلاع رسانی و مخاطبان آن، جمعیت داخلی هستند. در حالت آرمانی، روابط عمومی همه واقعیت ها را به همه افراد و در همه زمان ها می گوید اما هدف اصلی دیپلماسی عمومی تحت تاثیر قرار دادن و مخاطبان آن نیز عامه مردم و رهبران ملت های دیگر است. اما در این میان بین این دو شباهت هایی نیز وجود دارد. هم دیپلماسی عمومی و هم روابط عمومی از گستره وسیعی از فناوری اطلاعات در دسترس روز استفاده می کنند. فیلم، تلویزیون، رادیو، اینترنت و بازی های ویدئویی ابزارهای مهمی برای ارتقای تصویر ملی در سطح برون مرزی است. در عین حال روابط عمومی و دیپلماسی عمومی می توانند از تفاوت های خود در جهت هم افزایی و افزایش کارایی یک استراتژی مشترک و فراگیر استفاده کنند نکته کلیدی در تفاوت بین هماهنگی و مکمل بودن نهفته است. مقاله کامل

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد