درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19392صفحه نخست » خبر یکجمعه، 15 آبان 1394 - 17:24
فردا؛ بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گشایش می‌یابد
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، 16 تا 22 آبان 94 با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه با حضور مؤسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری فردا (شنبه 16 آبان) با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان روزنامه‌ها و اصحاب رسانه در مصلای امام خمینی (ره) گشایش می‌یابد.


به گزارش خبرگزاری موج، در این رویداد بزرگ رسانه ای کشور بیش از 600 رسانه داخلی فعالیت‌ها و آثار خود را در 567 غرفه به نمایش می‌گذارند.


در این دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها علاوه بر مطبوعات و رسانه‌های کشور، مؤسسات مطبوعاتی، روابط عمومی‌ها، ادارات ارشاد استان‌ها، خانه مطبوعات استان‌ها، مطبوعات و رسانه‌های استانی، موسسه خانه کتاب، صندوق اعتباری هنر، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و...نیز حضور خواهند داشت.


امسال گروه دین و اندیشه با 27 شرکت کننده، فرهنگی و هنری 57، سیاسی و اقتصادی 79، آموزشی و تخصصی 71، عمومی و خانواده 44 و کودک و نوجوان با 7 شرکت کننده در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده‌اند.
سایر بخش‌های حاضر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های امسال موضوعی هستند و به همین منظور مؤسسات مطبوعاتی 22 شرکت کننده دارند. همچنین بیش از 340 رسانه بخش خصوصی در این رویداد حاضر هستند.


شعار«نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه» برای بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها انتخاب شده است.
همچنین با ایجاد غرفه جدید با موضوع موزه مطبوعات قرار است پیشینه مطبوعات کشور در این موزه به تصویر کشیده و دستاوردهای چندین ساله این حوزه را در نمایشگاه به نمایش عمومی بگذارد از این رو این موزه توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی برپا می‌شود.

ایجاد غرفه چهره‌ها و تجربه‌ها در نمایشگاه
همچنین غرفه جدید با عنوان چهره‌ها و تجربه‌ها در نمایشگاه مطبوعات امسال ایجاد خواهد که این غرفه با حضور پیشکسوتان رسانه ای در راستای قدردانی و استفاده از تجربیات آن‌ها بنا شده و در طول برپایی نمایشگاه برنامه‌هایی را نیز تدارک ببیند.


با تدابیر در نظر گرفته شده و استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فضا برای حضور تمامی رسانه‌ها با همه طیف‌ها مهیا شده است.


بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، 16 تا 22 آبان 94 با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه با حضور مؤسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد