درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19376صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 آبان 1394 - 12:38
مهدوی:روابط عمومی ها باید وارد فضای تعاملی شوند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، با بیان اینکه روابط عمومی ها باید وارد یک فضای هم افزا و تعاملی شوند، گفت: باید از جزیره ای کار کردن فاصله گرفت و میان ادارات شهرستان های همجوار یک ارتباط معنادار و منسجم برقرار کرد.
  

مهدوی:روابط عمومی ها باید وارد فضای تعاملی شوند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علیرضا مهدوی شاهرودی در همایش مدیران روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های استان تهران در پیشوا، اظهار داشت: در روابط عمومی استانداری تهران صرفا به اطلاع رسانی اخبار آقای استاندار نپرداختیم و اخبار کل  استان تهران را انعکاس داده و توانستیم دامنه اقداماتمان را برای اولین بار در حوزه شهرستان ها و دستگاه های اجرایی توسعه دهیم.

وی با اشاره به نفوذ روابط عمومی استانداری به حوزه شهرداری ها، عنوان داشت: ورود به عرصه 42شهردای با امکانات، بودجه، اعتبارات و نیروی انسانی کم، کار آسانی نیست اما با همکاری توانستیم فضای کاری را به 16فرمانداری، 42 شهرداری و حدود 110 دستگاه اجرایی در سطح استان تهران گسترش دهیم.

 

شعار ما "یک صدا، یک نگاه، یک استراتژی" است

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به ضرورت تعامل و همکاری روابط عمومی ها گفت: شعار روابط عمومی استانداری تهران  در دو سال اخیر "یک صدا، یک نگاه، یک استراتژی" است. یعنی صدایی که از  یک روابط عمومی می شنویم همان صدا را از استانداری، شهرداری ها و  فرمانداری های سایر شهرستان ها نیز بشنویم و این به معنی هماهنگی و تعامل همه جانبه است.

مهدوی شاهرودی افزود: با همتی که در همکاران یافتیم توانستیم به این یکپارچگی بیش از پیش بها دهیم و این اتفاق مبارک در طول یک سال و نیم گذشته به صورت جدی تر پیگیری شد.

روابط عمومی ها باید وارد یک فضای هم افزا و تعاملی شوند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی ها باید وارد یک فضای هم افزا و تعاملی شوند، گفت: باید از جزیره ای کار کردن فاصله گرفت و میان ادارات شهرستان های همجوار یک ارتباط معنادار و منسجم برقرار کرد.

وی با گلایه از برخی از مجموعه ها به دلیل تعامل بسیار پایین با استانداری، بیان داشت: کار باید در تعامل، هماهنگی و همکاری انجام شود و این هم افزایی باعث افزایش توان خواهد شد.

مهدوی شاهرودی در ادامه اظهار داشت: علیرغم نبود بودجه مستقل در روابط عمومی استانداری، با ظرفیت سازی های انجام شده فعالیت های زیادی صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به سفر ریاست جمهوری به شهرستان پیشوا، گفت: در آینده ای نزدیک سفر رئیس محترم جمهوری به این منطقه اتفاق خواهد افتاد  که فرماندار شهرستان در حال مقدمه سازی ظرفیت ها است و ان شاءالله این سفر به شایستگی صورت می پذیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران انتخابات را یکی از موضوعات مهم در سال جاری عنوان کرد و افزود: در انتخابات مسئولیت های جدی متوجه روابط عمومی ها و مسئولان کمیته های اطلاع رسانی و تبلیغات است و ما نیز به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان سیاست هایی در این راستا داریم که به مرور اعلام می شوند.

 

از رفتارهای جزیره ای ، سلیقه ای و  جناحی در انتخابات پرهیز شود

وی افزود: باید در انتخابات از رفتارهای جزیره ای ، سلیقه ای و جناحی پرهیز شود و در صورت تخلف، برخورد جدی صورت می گیرد.

مهدوی شاهرودی اظهار داشت: باید بیش از پیش همراهی و همگامی با مجمع استان و کمیته تبلیغات استان صورت بگیرد تا انتخاباتی سالم، بانشاط و با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران افزود: ستاد انتخابات کمیته های فراوانی دارد اما آنچه که در معرض دید مردم قرار دارد کمیته تبلیغات است و ما باید بتوانیم در انتخابات فضای رقابتی، مشارکتی و بانشاطی را ایجاد کنیم.

وی در پایان با تاکید بر ارسال مستندات و گزارش های روابط عمومی ها به استانداری نسبت به برگزاری متناوب و منظم جلسات روابط عمومی ها ابراز امیدواری کرد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد