درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19297صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 9 آبان 1394 - 09:30
اتخاذ موضعی خطرناک علیه لایحه سایبری بحث بر انگیز توسط شرکت اپل
نوشته کتی بو ویلیامز - اپل طی بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه در واشنگتون پست منتشر شده است گفت: اعتماد مشتریان برای ما همه چیز است و قبول نداریم که از حریم خصوصی آنها به بهانه امنیت تخطی شود».
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اپل طی بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه در واشنگتون پست منتشر شده است گفت: اعتماد مشتریان برای ما همه چیز است و قبول نداریم که از حریم خصوصی آنها به بهانه امنیت تخطی شود».

این غول فناوری به آرامی با قانون اشتراک اطلاعات امنیت سایری (CISA) به مخالفت برخاسته است- قانونی که هدف از آن تقویت اطلاعاتی پیرامون تهدیدات به وجود آمده از طرف صنعت برای دولت است، اما اپل تاکنون موضعی رسمی را در این باره اتخاذ نکرده است.

این مسئله به پیروزی دقیقه نود شرکت‌های فناوری و گروه‌های صنعتی مرتبط است که در هفته‌های آتی نسبت به این لایحه واکنش نشان داده و اتخاذ موضع خواهند نمود.

در هفته‌های گذشته ویکی مدیا و یلپ (Yelp) به صف مخالفان این لایحه یعنی سیلزفورس (Salesforce) و ردیت (Reddit) پیوسته‌اند. انجمن صنعتی کامپیوتر و ارتباطات و اتحادیه نرم افزار تجاری، هم دو گروه تجاری تاثیرگذاری هستند که به جمع مخالفان این لایحه پیوسته اند.

ورودی ناگهانی صنعت فناوری، مسیر هموار و مستقیم تصویب/ اجرای این لایحه را پیچیده می‌سازد، و سبب پیدا شدن مدافعانی برای حریم خصوصی شده و به مخالفین این لایحه مهمات و امکانات بیشتر برای دفاع از آنچه را می‌دهد که در مقطعی از آن به عنوان هدف گم شده یاد می‌شد.

مخالفت با این لایحه در بخش اعظم دغدغه‌هایی ریشه دارد که مطابق با آنها این لایحه صرفاً سبب هدایت و تزریق اطلاعات شخصی بیشتر به پیکره دولت می‌شود، دولتی که نشان داده است برای حفظ این اطلاعات از توان و صلاحیت کافی برخوردار نبوده، و در طول این فرآیند، امنیت سایبری یکپارچه را تضعیف می نماید.

سایرین در این رابطه می‌گویند تلاش برای مقابله با این لایحه نشان دهنده فشار وارده به شرکت‌های فناوری است، فشاری که در جهت تغییر تصویر این شرکت‌ها پس از انتشار اطلاعات سری توسط ادوارد اسنودن مبنی بر همکاری این شرکت‌ها و دولت در زمینه اطلاعاتی وارد می‌شود.

ریان کالمبر، معاون ارشد استراتژی امنیت سایبری در موسسه امنیتی پروف پریت به روزنامه هیل گفته است: «اتخاذ موضع مخالف در برابر این لایحه مسئله‌ای عادی و غیرجنجالی است».

او افزود: «اتخاذ موضع معمول با در نظر گرفتن گفته‌های اسنودن، اقدامی است در جهت حفظ حریم خصوصی و حفظ این هدف در بالای تقریباً هرچیز دیگری به جز درآمدزایی قرار می‌گیرد».

به عبارت دیگر، برخی از سران و پیشگامان فناوری می‌گویند که شرکت‌ها می‌توانند قبول کنند که از دیدگاه
روابط عمومی در حال همکاری با دولت دیده شوند- این کار برای برند بد است، به ویژه گروه‌های حامی حفظ حریم خصوصی و قانونگزارانی نظیر سناتور ران وایدن (دی-اور) به صورتی فعالانه در تلاش هستند تا این قانون را «لایحه نظارتی» نشان دهند.

برخی از شرکت‌های فناوری می‌گویند که آنها خواهان خواستار جزییات بیشتری پیرامون این مسئله هستند که دقیقاً شرکت‌های اطلاعاتی چه چیزی را می‌توانند در اختیار دولت قرار دهند و چگونه مقامات دولتی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

بیژن مضانی، مشاور قانونی در انجمن کامپیوتر و صنعت ارتباطات، و اعضایی از سیلیکان ولی بیگ‌ویگز فیسبوک، گوگل، یاهو، شرکت‌های مخابراتی نظیر اسپرینت، غول‌های تجارت الکترونیک نظیر آمازون و ای بی، و نت فلیکس و مایکروسافت گفته‌اند: «ما به دنبال بهبود و ارتقای این لایحه هستیم».

مضانی به روزنامه هیل گفته است: «مردم وقتی که دولت و شرکت‌ها به اشتراک اطلاعات این چنینی می‌پردازند، مردم خواستار شفافیت هستند». در حال حاضر اطلاعات در اختیار دولت قرار می‌گیرد، اما این کار کمتر سازمان یافته و قانونمند است».
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد