درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19126صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 26 مهر 1394 - 18:37
نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی سال 95 برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی سال 95 صبح امروز و با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و به میزبانی شرکت بیمه رازی برگزار شد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی سال 95 صبح امروز و با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و به میزبانی شرکت بیمه رازی برگزار شد.


به گزارش شارا از ستاد خبری دبیرخانه هفته روابط عمومی، در ابتدای این جلسه سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و ارایه گزارشی از روند برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 94 گفت: دبیرخانه هفته روابط‌عمومی در تلاش است تا هر ساله ضمن پرداختن به موضوعات روز نسبت به ارایه پیام‌های بهتر برای جامعه روابط‌عمومی اقدام نماید و انتظار فعالان این حوزه در یادگیری مسائل جدیدتر را فراهم نماید.

در ادامه امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ضمن مروری بر ده دوره گذشته همایش روابط‌عمومی الکترونیک و 4 دوره همایش روابط‌عمومی و صنعت، تولید محتوای تولید شده در طول این سالیان را ارزشمند دانست و از همراهی اساتید در طول این مدت قدردانی کرد.

همچنین دکتر یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه رازی، خواستار ارایه آزادی عمل به مدیران روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌ها از سوی مدیران شد و گفت: مدیران روابط‌عمومی نیز می‌بایست ضمن انعکاس دقیق اخبار سازمان در میان مخاطبان و با ارایه راهکارهای جامع و بروز به مدیران یاری رسانند.

در ادامه این نشست دکتر محمد سلطانی‌فر، رییس کمبته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک تقویت ارتباط میان حوزه‌های روابط‌عمومی و ارتباطات را از مهمترین اهداف این کمیته در سالیان گذشت برشمرد و ادامه داد: امروزه فضای شبکه‎های اجتماعی و تکنولوژی‌های کاربردی در هم تنیده شده و هیچکس نمی‌تواند منکر تاثیر‌گذاری آنها بر یکدیگر باشد. وی در ادامه عدم تولید محتوا را از مشکلات اساسی در این حوزه دانست و گفت: امروزه تحلیل محتوا و مایملک دیجیتال از مهمترین مباحث روز در نیا می‌باشند و کسی در این حوزه موفق و برنده است که تولید محتوای بیشتر، جدیدتر و نوآورانه‌تر داشته باشد.

دکتر حسام الدین بیان دیگر عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی سال 1395 نیز عنصر اصلی در روابط‌عمومی را ارتباط فرد با خودش و بعد با مردم دانست.

در ادامه دکتر شهیندخت خوارزمی، استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک در سال 88 با پرشمار شمردن دستاوردهای این ستاد در سالیان گذشته، حرکت به سمت مسئله محوری و تمرکز بر موضوعی برخاسته از مطالعه علمی و شناخت خلأ‌های موجود در سازمان‌ها را از عوامل مؤثر در جهش پیدا کردن روابط‌عمومی‌ها دانست.

در ادامه نشست نیز دکتر یونس شکرخواه با بیان این نکته که امروز مردم در خدمت توسعه هستند در حالیه می‌بایست توسعه در خدمت مردم باشد، گفت: روابط‌عمومی در ایران دچار نوعی پوست‌اندازی شده و ما می‌بایست با بازنگری در تعاریف جهانی روابط‌عمومی به تعریف جامعی درباره روابط‌عمومی ایرانی برسیم. وی تولید و توزیع محتوا، فروش توزیع و گردش ترافیک را از اولویت‌ها و نیازهای امروز جامعه روابط‌عمومی دانست.

دکتر سعیدرضا عاملی، عضو حقیقی شورای عالی فضای کشور نیز که در این مراسم حضور داشت ضمن مثبت ارزیابی کردن پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه‌ روابط‌عمومی، بر توجه و استفاده از تجربه علمی دنیا در حوزه یاد شده تأکید کرد و افزود: روابط‌عموی‌ها باید بتوانند با دستیابی به اطلاعات و تبدیل آن به خدمات، شرایطی را فراهم کنند تا افراد بتوانند به سادگی به اهداف خود دست پیدا کنند. وی همچنین سلامت، آرامش و ساده‌سازی را به عنوان محورهای پیشنهادی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که به عنوان یکی از برنامه‌های هفته روابط‌عمومی در سال 95 برگزار خواهد شد، مطرح کرد.

دکتر علیرضا امیرپور، مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس دیگر شرکت کننده این نشست بود که استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نیز پتانسیل موجود در دیگر استان‌های کشور را از ارکان موفقیت هفته روابط‌عمومی در سال آینده دانست.

همچنین دکتر منصور ساعی و مهندس آرش ظفری در این نشست ضمن ارایه نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت‌های این ستاد برگزاری، روابط‌عمومی در بحران، روابط‌عمومی در سلامت و روابط‌عمومی برای همه را به عنوان موضوعات پیشنهادی خود در سال 95 مطرح کردند.

در پایان این نشست دکتر محمد سلطانی‌فر ضمن جمع‌بندی مباحث مطرح شده، از حاضران درخواست کرد تا نسبت به ارایه پیشنهادات خود در خصوص موضوعات و محورهای پیشنهادی چهارمین هفته روابط‌عمومی اقدام نمایند.

گفتنی است این نشست با حضور دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر محمد سطانی‌فر، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر حسام الدین بیان، دکتر یونس مظلومی، امیرعباس تقی‌پور، علی شوقی بنام، دکتر علیرضا امیرپور، دکتر منصور ساعی، مهندس آرش ظفری، بهروز تقی‌پور، سمیه محمدی و بهنام تقی‌پور برگزار شد.

لازم به ذکر است چهارمین هفته روابط‌عمومی اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد