درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18987صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 15 مهر 1394 - 10:08
اصول مهم تبلیغی از دید قرائتی
حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عصر سه شنبه در پردیس آموزش های تخصصی روحانیون مستقر در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور، با بیان این که تبلیغ یک فن و مهارت است، اظهار کرد: اگر مبلغ از سوز کافی برای تبلیغ برخوردار بود، حرف او اثر دارد وگرنه تاثیر ندارد؛ پیامبر اسلام (ص) می سوخت و برای مردم تبلیغ می کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عصر سه شنبه در پردیس آموزش های تخصصی روحانیون مستقر در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور، با بیان این که تبلیغ یک فن و مهارت است، اظهار کرد: اگر مبلغ از سوز کافی برای تبلیغ برخوردار بود، حرف او اثر دارد وگرنه تاثیر ندارد؛ پیامبر اسلام (ص) می سوخت و برای مردم تبلیغ می کرد.

وی با تشریح اصول مهم تبلیغی، خطاب به روحانیان مستقر خاطرنشان کرد: تا واجب هست سراغ مستحبات نروید.

رییس ستاد اقامه نماز خطاب به مبلغان دینی اظهار کرد: محور فعالیت های تبلیغی شما قرآن باشد، روی منبر شعر نگویید مگر اینکه خیلی کم باشد، حدیث معتبر نقل کنید و به هیچ وجه خواب نقل نکنید.

قرائتی با بیان اینکه کارهای روی زمین مانده زیادی وجود دارد که مبلغان دینی باید به آنها بپردازند، تاکید کرد: 22 واجب فراموش شدنی وجود دارد که اینها را در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردم.

وی یکی از کارهای به زمین مانده را زکات بیان کرد و گفت: هیچ کسی راجع به زکات کاری نکرده، حتی فیلمی ساخته نشده است، انگار زکات جزء دین نیست.

قرائتی بر لزوم پرهیز از تبعیض در نوع برخوردها تاکید کرد و افزود: اگر رییس جمهوری و آیت الله العظمی وارد مسجد شد و شما بچه چند ساله را بلند کردید که آیت الله العظمی یا رییس جمهوری جای او نماز بخواند، نماز شما غلط است.

رییس ستاد اقامه نماز تاکید کرد: گاهی با یک برخورد مناسب می شود به اندازه یک عمر کار تبلیغی، اثربخشی داشت.

وی خاطرنشان کرد: حتما در هر مسجد حرف تازه بزنید و روان صحبت کنید، شما هجرت می کنید و هجرت نوعی عبادت است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد