درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 02:42   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18885صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 9 مهر 1394 - 10:41
کمیته روابط عمومی آمریکا اسرائیل 14 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی علیه برجام هزینه کرد
ایپک برای اینکه افکار عمومی آمریکا را به مخالفت با مهم‌ترین طرح سیاست خارجی کاخ سفید در دومین دوره ریاست جمهوری اوباما جلب کند، مبالغ سرسام آوری هزینه کرد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لابی صهیونیستی آمریکا بیش از چهارده میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی علیه توافق هسته ای ایران هزینه کرده است.


به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی لوبلاگ در مقاله‌ای به قلم «اِلی کلیفتون» نوشت بعد از آن که تلاش‌ سناتورهای جمهوری خواه آمریکا برای مقابله با توافق حاصل شده در ماه ژوئیه برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران شکست خورد، کمیته روابط عمومی آمریکا اسرائیل (ایپک) مسئول شناخته شد، زیرا نتوانسته بود شمار قابل توجهی از سناتورهای دموکرات را برای همراهی با جمهوری خواهان و مخالفت با برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مجاب کند.


به بیان ساده، ایپک که به لحاظ تاریخی روابط قوی‌تری با حزب دموکرات آمریکا دارد، شکستِ سختی خورد.


فقط چهار سناتور دموکرات یعنی رابرت منندز، بِن کاردین، چاک شومر و «جو مانچین» مسیر متفاوتی را از سناتور «هری رید» رئیس اقلیت سنا و دیگر همکاران دموکرات خود در پیش گرفتند و با توافق هسته‌ای ایران مخالفت کردند. البته این شکست ایپک چندان کم هزینه هم نبود. ایپک برای اینکه افکار عمومی آمریکا را به مخالفت با مهم‌ترین طرح سیاست خارجی کاخ سفید در دومین دوره ریاست جمهوری اوباما جلب کند، مبالغ سرسام آوری هزینه کرد.


ایپک تابستان امسال از تشکیل گروهی غیرانتفاعی به نام «شهروندان هوادار ایران غیر هسته‌ای» خبر داد که تنها وظیفه آن مقابله با توافق هسته‌ای پیش رو با ایران بود. بنا به گزارش «ران کمپیز» از «جوئیش تلگرافیک ایجنسی» (آژانس خبری یهودیان)، این گروه تقریباً سی میلیون دلار کمک های اهدایی جمع آوری کرد. بعد از بررسی هفتصد مورد فاش شده از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC)، می‌توان تأیید کرد که این گروه وابسته به ایپک از اواسط ماه ژوئیه تا اواسط سپتامبر، دستکم چهارده میلیون و پانصد هزار دلار برای پخش تبلیغات از طریق شبکه‌های مختلف تلویزیونی (مانند ای بی سی، اِن بی سی، فاکس و سی بی اس) هزینه کرده است. این فاصله زمانی نیز دقیقاً با دوره دو ماهه لابی کردن های فشرده (در کنگره آمریکا) از زمان اعلام برجام در وین تا رد لایحه مخالفت با توافق ایران در سنا آمریکا هم‌زمان است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد